اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد خبر داد

افزایش 33 درصدی کرایه تاکسی در بروجرد

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری ویژه بروجرد گفت: فرمانداری و تاکسیرانی بروجرد با افزایش 33 درصدی نرخ کرایه تاکسی در این شهر موافقت کردند.

افزایش 33 درصدی کرایه تاکسی در بروجرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، مهدی پازوکی ظهر امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات تاکسیداران بروجرد که در فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: در حال حاضر نرخ کرایه تاکسی در هر مسیر در بروجرد 150 تومان است که اگر شورای شهر بروجرد در این زمینه موافقت کند و به تصویب شورا برسد، نرخ کرایه تاکسی در هر مسیر به 200 تومان افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: در همه قسمت‌های مختلف، قیمت‌ها افزایش یافته است که با این وجود فرمانداری و تاکسیرانی بروجرد نیز با افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر موافق است.

در ادامه این جلسه رئیس سازمان تاکسیرانی بروجرد گفت: هزینه نگهداری از تاکسی‌ها افزایش یافته است و به این ترتیب افزایش کرایه‌ها در بروجرد امری ضروری است.

محمد چاقوی یادآور شد: مشکلات بیمه و مسافرکشی ماشین‌های شخصی و همچنین نبود، جایگاه سی‌ان‌جی از مهم‌ترین مشکلات تاکسی‌داران در بروجرد است.

وی متذکر شد: در حال حاضر در شهرهای اطراف کرایه تاکسی‌ها افزایش یافته است که خرم‌آباد از جمله آن شهرها است.

انتهای پیام/85005/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول