اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

برخورد با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: با هر گونه افزایش نرخ خودسرانه کرایه تاکسی در شهرهای مازندران برخورد می‌شود.

برخورد با افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی مازندران، مهدی عباسی با تاکید بر اینکه نرخ کرایه‌های حمل و نقل عمومی در سال جاری هنوز تغییر نکرده است، افزود: ممکن است مثل هر صنف دیگر عده‌ای از رانندگان مرتکب تخلف شوند و نرخ‌ها را سر خود افزایش دهند که با آنها برخورد می‌شود.

این مقام قضایی تعزیرات حکومتی مازندران افزود: هیچ افزایشی در نرخ کرایه تاکسی ایجاد نشده است و اگر افزایش قیمتی از سوی رانندگان به صورت خودسرانه انجام شده باشد، خلاف مقررات است و تخلف محسوب می‌شود.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: تاکسی‌های درون شهری مازندران ملزم به رعایت نرخ کرایه مصوبه هستند و دریافت کرایه خارج از نرخ‌های معین تخلف و با رانندگان بر اساس قانون موضوعه تعزیرات حکومتی برخورد می‌شود.

وی درباره عملکرد اداره متبوعش در برخورد با تاکسیرانان متخلف گفت: از ابتدای سال تاکنون 372 فقره پرونده تاکسیرانان متخلف به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که از این تعداد 289 فقره مختومه و متخلفان به 48 میلیون و 969 هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف تاکسی‌ها مراتب را به سامانه 124 و یا به تعزیرات حکومتی اعلام تا نسبت به متخلفان اعمال قانون صورت پذیرد.

انتهای پیام/86003/ب/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول