اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر گرگان:

اجرای طرح تبلیغات تاکسی‌های درون‌شهری پیگیری شود

خبرگزاری فارس: عضو کمیسیون اداری، مالی و حقوقی فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: اجرای طرح تبلیغات تاکسی‌های درون‌شهری گرگان باید پیگیری شود.

اجرای طرح تبلیغات تاکسی‌های درون‌شهری پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان،‌ علی کلاتی صبح امروز در جمع اعضای شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: طرح تبلیغات تاکسی‌های درون‌شهری در راستای سیاست‌های کلی اصل 44، یعنی واگذاری امور به بخش خصوصی و برون‌سپاری فعالیت‌ها انجام گرفته است.

وی ادامه داد: با توجه به بحث هدفمندی یارانه‌ها در آبان ماه سال 1389 این طرح در شورای عالی ترافیک کشور تصویب شد و پس از طی مراحل قانونی طرح تبلیغات تاکسی‌های درون‌شهری در دی ماه سال گذشته به صورت آزمایشی با 10 تاکسی آغاز به کار کرد.

عضو کمیسیون اداری، مالی و حقوقی فرهنگی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: تنها با گذشت سه روز از اجرای این طرح، پلیس راهوار گرگان به جلوگیری از این طرح اقدام کرد.

وی اضافه کرد: استاندار گلستان پس از اطلاع از این مشکل در طرح تبلیغات تاکسی‌های درون‌شهری، دستور پیگیری مجدانه برای رفع هرچه سریع‌تر این مشکل داد.

کلاتی یادآور شد: با توجه به مکاتبات انجام شده از سوی دفتر امور شهری استانداری گلستان، سازمان تاکسیرانی و فرمانداری گرگان با پلیس راهوار استان، تاکنون پاسخ مکتوبی برای جلوگیری از اجرای این طرح دریافت نشده است.

کلاتی با اشاره به اجرای این طرح در بیش از 10 شهر سراسر کشور گفت: طرح تبلیغات تاکسی‌های درون‌شهری در تعدادی از شهرهای کشور مدت سه ماه بدون هیچ‌گونه مشکل در حال اجرا می‌باشد و این در حالی است که این پروژه هم‌اکنون با زیان‌های غیرقابل جبرانی در شهر گرگان مواجه است.

انتهای پیام/2307/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول