اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کاشمر:

کرایه تاکسی‌های کاشمر باید افزایش یابد

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون حمل و نقل شورای شهر کاشمر گفت: نرخ کرایه تاکسی‌های درون‌شهری کاشمر با توجه به تورم باید منطقی باشد.

کرایه تاکسی‌های کاشمر باید افزایش یابد

اسماعیل سلطان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار داشت: در ناوگان حمل و نقل درون شهری کاشمر 400 تاکسی خطی و 400 تاکسی تلفنی فعالیت می‌کنند.

سلطانپور افزود: این که ما بخواهیم فقط انتظارات خود را از     تاکسی‌داران بیان کنیم و به خواسته‌های آنان توجه نداشته باشیم نتیجه‌بخش نیست و یکی از علت‌های عدم موفقیت‌ها در ساماندهی تاکسی‌ها همین مسئله است.

وی ادامه داد: امروز برخی تاکسی‌داران کاشمر باید ماهانه 200 هزار تومان قسط تاکسی خود را پرداخت کنند ضمن اینکه در چند سال اخیر با توجه به تورم موجود هزینه‌های تاکسی هم به شدت افزایش یافته است و لذا فعالیت این تاکسی‌ها با کرایه‌های سابق امکان‌پذیر و مقرون به‌ صرفه نیست.

عضو شورای شهر کاشمر بیان کرد: هر چه از اهرم فشار استفاده شود موفق نخواهیم شد چرا که تاکسی‌داران حاضر نیستند با قیمت‌های قبلی کار کنند، بنابراین باید نرخ کرایه بر اساس تورم موجود به‌صورت منطقی تعریف شود تا انگیزه خوبی برای تاکسی‌داران باشد و بتوانند زندگی خود را اداره کنند.

سلطان‌پور همچنین با اشاره به فعالیت مسافربرهای شخصی در سطح شهر کاشمر تصریح کرد: مسافربرهای بی‌نام و نشان زیادی به‌ویژه در چهار ورودی اصلی شهر داریم که این موضوع دغدغه‌ای برای مسئولان امنیتی شهر است و لذا ابتدا باید جلوی فعالیت مسافربرهای بی‌نام و نشان گرفته شود.

وی گفت: متأسفانه شورای شهر کاشمر و شهرداری اهرمی برای جلوگیری از فعالیت آنها ندارد و نمی‌تواند بر آنها نظارت داشته باشد.

انتهای پیام/70001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول