اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس نرخ‌نامه جدید

کرایه هر کورس تاکسی در آبادان 200 تومان است / شهروندان همیار تاکسیرانی

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان گفت: بر اساس نرخ‌نامه جدید کرایه هر کورس تاکسی در آبادان 200 تومان است.

کرایه هر کورس تاکسی در آبادان 200 تومان است / شهروندان همیار تاکسیرانی

عبدالحسین مکوندی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: مدت زمانی‌ است که بسیاری از شهروندان در پرداخت کرایه تاکسی و نرخ مشخص آن بلاتکلیف بودند.

وی افزود: نزدیک به چهار سال است که در شهرستان آبادان افزایش نرخ کرایه تاکسی نداشته‌ایم اما به تازگی در این راستا اقداماتی صورت گرفته و به‌زودی به اطلاع عموم رسانده می‌شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان تصریح کرد: ابلاغیه جدید سازمان تاکسیرانی از طریق صدا و سیما به‌زودی در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد که امیدواریم به بهترین شکل اجرایی شود.

وی اضافه کرد: کرایه تاکسی‌ها در نرخ‌نامه جدید و در مسیرهای مختلف نسبت به گذشته تغییر محسوس و چندانی نداشته است اما بیش از پیش تعامل شهروندان و تاکسیداران را می‌طلبد.

مکوندی ادامه داد: نرخ و کرایه جدید هر کورس تاکسی 200 تومان بوده که اگر تاکسی‌داری بیشتر از این تعرفه را از شهروندان اخذ کند متخلف محسوب می‌شود.

وی همچنین عنوان کرد: تاکسی‌داران نیز تاکنون بدون در اختیار داشتن تعرفه در این سال‌ها با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو بوده و به نوعی سردرگم بوده‌اند که با مشخص شدن نرخ‌های هر مسیر دیگر این مشکل برطرف می‌شود.

رئیس سازمان تاکسیرانی آبادان همچنین عنوان کرد: از این پس شهروندان در راستای عدم ایجاد مشکل و ناهماهنگی بین این سازمان، تاکسیداران و مردم باید یار و یاور سازمان باشند و نواقص پیش‌روی این تعامل را با این ارگان مردمی در میان بگذارند.

انتهای پیام/72001/و/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول