اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه مطرح کرد

لزوم گسترش اقدامات فرهنگی در بین تاکسی‌داران

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه گفت: رفتار ناوگان تاکسی می‌تواند در ارتقای فرهنگ عمومی بسیار اثرگذار باشد، از این رو سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در تلاش است، اقدامات فرهنگی را در بین تاکسی‌ها به تدریج گسترش دهد.

لزوم گسترش اقدامات فرهنگی در بین تاکسی‌داران

رضا قاسمی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، ضمن اشاره به نقش و جایگاه تاکسی در ارتقای فرهنگ عمومی شهر اظهار داشت: رفتار ناوگان تاکسی می‌تواند در ارتقای فرهنگ عمومی بسیار اثرگذار باشد، از این رو سازمان تاکسیرانی کرمانشاه در تلاش است اقدامات فرهنگی را در بین تاکسی‌ها به تدریج گسترش دهد.

قاسمی‌فر با تأکید بر تصمیم شهردار کرمانشاه مبنی بر تبدیل شهرداری از یک سازمان خدماتی به نهاد اجتماعی، بر ضرورت برنامه‌ریزی ویژه سازمان تاکسیرانی برای تحقق این رویکرد تأکید کرد و گفت: سازمان تاکسیرانی جامعه عظیم 10 هزار تاکسیران را در اختیار دارد که در طول روز در تمامی نقاط شهر حضور دارند و روزانه بیش از یک میلیون نفر مسافر را جابه‌جا می‌کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه افزود: طی برنامه‌ای مدون و با استفاده از مکانیزم‌های تشویقی مقرر شده که بیش از پیش رانندگان تاکسی را با اخلاق حرفه‌ای و نیز قوانین راهنمایی و رانندگی آشنا کنیم. 

قاسمی‌فر شناساندن خطرات و مشکلات استفاده از خودروهای مسافربر شخصی و مزایای بهره‌بردن از خدمات حمل و نقل عمومی در ارتقای فرهنگ‌سازی و روی آوردن شهروندان به خودروهای عمومی را مؤثر دانست و گفت: رانندگان تاکسی مراحل مختلفی را برای تعیین سلامت و صلاحیت می‌گذرانند و سلامت اخلاقی روحی و روانی آنها از جانب مراجع مربوطه تأیید شده است.

انتهای پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول