اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم خبر داد

فعالیت 600 دستگاه تاکسی فرسوده در قم

خبرگزاری فارس: مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم گفت: در حال حاضر 6 هزار تاکسی در استان قم فعال بوده که 600 دستگاه به صورت فرسوده و ناتوان در چرخه حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کنند.

فعالیت 600 دستگاه تاکسی فرسوده در قم

علیرضا اقبالیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به تعویض خودروهای فرسوده گفت: در حال حاضر 6 هزار دستگاه تاکسی در استان قم فعال بوده و در ناوگان حمل و نقل تاکسیرانی ارائه خدمت می‌کنند.

وی افزود: از این تعداد 600 دستگاه خودرو تاکسی فرسوده در چرخه حمل و نقل شهری هستند که توان کار و فعالیت نداشته و در حال خارج شدن از چرخه حمل و نقل شهری هستند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی استان قم ادامه داد: با توجه به قیمت بالای خودرو و قطعات آن رانندگان حاضر به تعویض خودرو فرسوده نبوده و همچنان در چرخه حمل و نقل درون شهری مشغول فعالیت هستند.

اقبالیان تصریح کرد: هم‌اکنون 300 هزار تاکسی در ناوگان حمل و نقل کشور فعال بوده که به دلیل فرسودگی، میانگین سنی تاکسی‌ها در حال کاهش بوده و پیگیری در خصوص مشکلات خودروهای فرسوده تاکنون نتیجه‌ای نداشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه 6 هزار تاکسی در استان وجود دارد اذعان کرد: علاوه بر این تعداد تاکسی یک هزار راننده و 2 هزار کمک راننده نیز در ناوگان حمل و نقل درون شهری فعالیت می‌کنند.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی قم یادآور شد: 5 هزار و 500 نفر از 6 هزار راننده تاکسی‌های دورن شهری قم دارای بیمه تامین اجتماعی هستند ضمن اینکه بیمه کمک‌رانندگان نیز در دستور کار سازمان تاکسیرانی قم قرار دارد.

اقبالیان خاطر نشان کرد: با توجه به مشکلات و مسائل مربوط به تاکسی و رانندگان، همایش مدیران عامل تاکسیرانی کشور که عضو کمیته فنی هستند 30 آبان‌ ماه سال جاری در استان قم برگزار خواهد شد.

وی گفت: هدف از برگزاری این همایش رسیدگی و ایجاد راهکار مناسب برای رفع مشکلاتی از جمله سرویس مدارس،‌ خودروهای فرسوده،‌ مشکلات سازمان تاکسیرانی، افزایش قیمت قطعات خودرو و هوشمند سازی ناوگان است.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول