اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان خبرداد

آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان از آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال‌احمر زنجان از 20 آذر ماه سال‌جاری خبر داد.

آغاز طرح زمستانی جمعیت هلال‌احمر استان زنجان

علی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: همزمان با آغاز طرح زمستانی از سوی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز نسبت به خدمات‌رسانی به هموطنان در جاده‌های استان اقدام می‌کنند.

وی با بیان اینکه 11 اکیپ از جمعیت هلال‌احمر استان در جاده‌ها حضور می‌یابند، افزود: از این تعداد هفت اکیپ به صورت ثابت در خدمت هموطنان است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان با اشاره به حضور یک اکیپ موقت در جاده‌های استان در طول فصل زمستان خاطرنشان کرد: سه اکیپ سیار نیز در جاده‌های زنجان حضور دارد.

وی از به کارگیری 13 دستگاه آمبولانس در طرح زمستانی خبر داد و گفت: پنج دستگاه خودروی ست نجات نیز در این طرح استفاده می‌شود.

طاهری با بیان اینکه مرکز فرماندهی طرح زمستانی در سال‌جاری پایگاه امدادی زنجان در نظر گرفته شده است، افزود: هموطنان برای آگاهی از فعالیت‌های این پایگاه می‌توانند با شماره 7272521 تماس حاصل کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح زمستانی از 20 آذرماه سال‌جاری افزود: این طرح تا 25 اسفند ماه سال‌جاری اجرا می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان اسکان اضطراری در مواقع بحرانی را از فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر در قالب این طرح عنوان کرد و افزود: امداد‌رسانی به هموطنان در طول فصل زمستان صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه در صورت بروز راهبندان و برف و کولاک در طول فصل زمستان امدادگران جمعیت هلال‌احمر در محل حاضر می‌شوند، یادآور شد: امدادرسانی به مردم به ویژه در راه‌ماندگان از اهداف اجرای این طرح است.

طاهری از فعالیت پایگاه‌های امداد جاده‌ای در طول فصل زمستان خبر داد و افزود: امکانات لازم در اختیار این پایگاه‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال‌احمر استان از آمادگی لازم برای اجرای طرح زمستانی برخوردار است، خاطرنشان کرد: امدادگران استان در این طرح به نحو مطلوبی حضور دارند.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول