اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح زمستانه صورت می‏گیرد

ارائه خدمات هلال‏احمر دماوند به همت 3 تیم امداد و نجات

خبرگزاری فارس: مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‏احمر شهرستان دماوند از ارائه خدمات این نهاد با سه تیم امداد و نجات از 20 آذر تا 26 اسفند ماه سال‏جاری خبر داد.

ارائه خدمات هلال‏احمر دماوند به همت 3 تیم امداد و نجات

محمدرضا قادی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: جمعیت هلال‏احمر دماوند در قالب پایگاه امداد و نجات آبعلی در محور هراز، پایگاه امداد و نجات «چنار» در محور فیروزکوه و یک تیم سیار به صورت شبانه‏روزی در دو محور مذکور در زمان بحران آماده ارائه خدمات است.

وی ادامه داد: تیم سیار امداد و نجات در منطقه علاوه بر وظیفه امدادرسانی در بحث شناسایی صحنه محل حوادث، رسیدن سریع به صحنه سانحه و اطلاع‏رسانی دقیق به تیم‏های پشتیبانی در زمان چنین پیشامدهایی نیز عمل می‏کند.

قادی اضافه کرد: این روش، سبب انعکاس روند امدادرسانی از جاده‏ها و ارائه آخرین اخبار در زمان بارش برف و بروز کولاک به تیم‏های راهداری و نمک‏پاشی می‏شود.

افزایش نیروی انسانی، فناوری و تجهیزات امدادی هلال‏احمر دماوند

مسئول امداد و نجات جمعیت هلال‏احمر شهرستان دماوند از افزایش نیروی انسانی، فناوری و تجهیزات امدادی این مجموعه خبر داد.

وی از اضافه شدن یک دستگاه خودروی آمبولانس تویوتا لندکروز به مجموعه امداد و نجات خبر داد و افزود: هلال‏احمر دماوند امسال به لحاظ بحث نیروی انسانی و تجهیزات با توان بیشتری آماده خدمات‏دهی است.

قادی ادامه داد: بالگرد‏های امداد هوایی مرکز تهران برای امدادرسانی در شهرستان دماوند نیز می‏توانند در اماکنی نظیر پایگاه چنار، پیست آبعلی، مدرسه دکتر حسابی و بیمارستان‏های شهرستان فرود آیند.

انتهای پیام/25683/غ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول