اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اطلاع‌رسانی لازم و سریع در هنگام حوادث

خانه داوطلبان خبرنگار هلال احمر فارس افتتاح شد

خبرگزاری فارس: خانه داوطلبان خبرنگار جمعیت هلال احمر فارس با هدف بهره‌گیری از اطلاع رسانی لازم و سریع خبرنگاران در هنگام وقوع حوادث مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

خانه داوطلبان خبرنگار هلال احمر فارس افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح خانه داوطلبان خبرنگار جمعیت هلال احمر فارس اظهار داشت: با توجه به ظرفیت خوب رسانه‌ای در استان فارس ایجاد خانه داوطلب این قشر ضروری است.

محمدرضا ابراهیمی ابراز داشت: در زمان بروز حوادث به طور معمول بازار شایعات داغ است و اطلاع‌رسانی به موقع می‌تواند آنها را حذف کند.

وی گفت: رسانه‌ها در زمان بروز حوادث با بازتاب حقایق می‌توانند در ابعاد روانی بسیار موثر باشند.

ابراهیمی اضافه کرد: در زمان بروز حوادث نیروهای امدادی خدمات فراوانی ارائه می‌دهند که بازتاب این خدمات توسط رسانه‌ها می‌تواند برای افراد آرامش به همراه آورد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس تصریح کرد: تاخیر در اطلاع‌رسانی در زمان حوادث می‌تواند تاثیرات منفی در روند امداد داشته باشد و جمعیت هلال احمر از اطلاع‌رسانی به موقع استقبال می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد خانه‌های تخصصی برای اصناف مختلف از اهداف مهم جمعیت هلال احمر بوده که در حوزه‌های مختلف در حال پیگیری است.

ابراهیمی بیان کرد: ایجاد خانه داوطلبی ویژه خبرنگاران در سطح کشور برای نخستین بار توسط جمعیت هلال احمر فارس محقق شده است.

فارس آماده عملیات امداد زمستانی است

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس در ادامه با اشاره به آمادگی نیروهای هلال احمر برای ارائه عملیات امداد زمستانی ابراز داشت: از شانزدهم آذر ماه جاری بیش از 20 پایگاه ثابت و چهار پایگاه سیار آماده ارائه خدمات در جاده‌های این استان هستند.

ابراهیمی ابراز داشت: بیش از 10 هزار نفر از نیروهای داوطلب در مدت 100 روز  آماده ارائه خدمات به مسافران در سطح جاده‌ها هستند.

انتهای پیام/2448/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول