اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌و‌بلوچستان:

هلال‌ احمر حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌و‌بلوچستان گفت: اساس کار جمعیت هلال‌ احمر خدمت داوطلبانه بوده و حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان است.

هلال‌ احمر حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، رسول راشکی ظهر امروز در مراسم تجلیل از داوطلبان نمونه سیستان‌ و‌ بلوچستان در سالن اجتماعات تربیت‌ معلم رسالت زاهدان اظهار داشت: اساس کار جمعیت هلال‌ احمر خدمت داوطلبانه است.

وی جمعیت‌ هلال‌ احمر را حلقه اتصال نیاز نیازمندان و توان توانمندان عنوان کرد و افزود: ایجاد خانه‌ داوطلبان روستایی برای نخستین با توسط خانم رافع رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر با هدف کار‌های داوطلبانه در روستاها با آموزش طیف وسیعی از این عزیزان مطرح و به اجرا درآمد.

عضو ستاد مدیریت بحران سیستان‌ و‌ بلوچستان ادامه داد: با آغاز به‌کار خانه داوطلبان روستایی در مواقع بروز حادثه دیگر نیازی نیست داوطلبان جمهوری اسلامی به مناطق روستایی بروند بلکه در این مناطق داوطلبان آماده هستند که حتی به مناطق دیگر اعزام شوند.

راشکی مجمع خیرین پایگاه‌ساز را طرحی بی‌سابقه دانست و با بیان اینکه خیرین نسبت به ایجاد پایگاه‌های جاده‌ای و سایر کمک‌ها اقدام می‌کنند، گفت: ایجاد مجمع خیرین بشر‌دوستانه به عنوان یکی از طر‌ح‌های بی‌نظیر خانم رافع بوده که تا به حال کمک‌های زیادی در این راستا به جمعیت کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌ و‌ بلوچستان تصریح کرد: پزشکان کمک‌های بسیار بزرگی به جامعه نیازمند انجام داده و در مجموع تلاش‌های بسیار خوبی در حوزه خدمات درمانی و پزشکی ارائه شده‌ است.

وی به اجرای طرح بهداشتی کاروان سلامت در استان اشاره کرد و بیان داشت: ما در سال گذشته با اعزام کاروان سلامت به بخش نصرت‌آباد توانستیم خدمات مناسبی را به مردم این بخش ارائه کنیم در این مدت دو کودک خردسال شناسایی شدند که ممکن بود یک سال دیگر به علت وخامت بیماری قلبی از دنیا بروند، ولی پزشکان جمعیت این دو کودک را در زاهدان و خراسان جنوبی تحت درمان قرار دادند که یکی از آنها به زندگی برگشته و دومی هم روند بهبودی آن نزدیک است.

راشکی در ادامه گفت: جمعیت هلال‌ احمر سیستان‌ و‌ بلوچستان در بحث قحطی‌زدگان سومالی، سیل پاکستان، زلزله‌زدگان استان‌های آذربایجان و خراسان جنوبی در حد توان خود از هیچ کمکی دریغ نکرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان‌ و‌ بلوچستان 80 داوطلب نمونه استان را برگزیدگان و نمایندگان کل داوطلبان استان از جنوب تا شمال عنوان کرد.

افزون بر 10 هزار داوطلب در جمعیت هلا‌ل احمر سیستان‌ و‌ بلوچستان عضو بوده که ظهر امروز 80 نفر از آنها به نمایندگی کل اعضا به مناسبت روز جهانی داوطلب مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/75002/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول