اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر:

شهدای هلال‌احمر با خون خود خط قرمز امداد‌ و‌ نجات را ممتد کردند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور گفت: شهدای هلال‌احمر با خون خود خط قرمز امداد‌ و‌ نجات را در کشور ممتد کردند.

شهدای هلال‌احمر با خون خود خط قرمز امداد‌ و‌ نجات را ممتد کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، فرحناز رافع ظهر امروز در مراسم تجلیل از داوطلبان نمونه هلال‌احمر سیستان‌ و‌ بلوچستان در سرسرای تربیت‌ معلم رسالت زاهدان اظهار داشت: داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران پیشتازان عرصه امداد‌ و‌ نجات کشور هستند.

وی خدمات داوطلبان جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران را متفاوت با سایر کشور‌ها عنوان کرد و افزود: داوطلبان ما در نظام اسلامی با تعالیم الهی و تقوای اجتماعی و عقیدتی در همه عرصه‌ها به ویژه کمک‌رسانی حضور مستمر دارند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور ادامه داد: داوطلبان رسالتی که انجام می‌دهند در راستای خدمت به نیازمندان در کاهش در‌د و‌ رنج بوده و ما تلاشمان در سازمان داوطلبان برای افزایش و گسترش حس نوع‌دوستی با ارائه خدمات خالصانه است.

رافع حضور داوطلبان را در همه صحنه‌ها ناشی از تفکر نیک‌اندیش دانست و با اشاره به اینکه شما تابلوی عشق را به نمایش گذاشته‌اید تصریح کرد: شما در سیل پاکستان، قحطی‌زدگان سومالی، زلزله آذربایجان و زلزله‌ اخیر زهان خراسان جنوبی ما را یاری کردید.

وی با اشاره به اینکه شهدای هلال‌احمر با خون خود خط قرمز امداد‌ و‌ نجات را ممتد کردند، در مورد وظایف داوطلبان در جامعه بیان داشت: در حقیقت ما با حضور شما و با انجام خدمات داوطلبانه می‌توانیم گستره فعالیت‌های خود را در جامعه گسترش داده و جامعه را با همکاری شما مترقی و متعالی کنیم.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور، خدمات داوطلبانه را تجلی در رفع نیاز‌ها دانست و با تأکید بر اینکه در سازمان داوطلبان تمام امور بهداشتی، درمانی، خدمات رسانی، رفاهی و... دیده می‌شود، در زمینه صدور کارت هوشمند شناسایی برای اعضا گفت: کارت هوشمند شناسایی گام مهمی برای اعضا بوده که تلاشمان این است، این کارت را به همه گروه‌های داوطلبان ارائه دهیم.

رافع بیان کرد: یکی از کار‌های اساسی ما ایجاد پرتال جامع داوطلبان و وب‌سایت جذب، سازماندهی و اطلاع رسانی برای ارائه اخبار روز کشور حتی در روستا‌ها است.

وی برگزاری دوره‌های آموزشی را در سامانه حمایتی‌ پرتال برای نخستین بار در کشور عنوان کرد و گفت: این سامانه برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران، آموزش غیر حضوری، امتحان و اعطای گواهینامه برای داوطلبان امداد‌ و‌ نجات در کشور را فراهم کرده است.

ظهر امروز با حضور رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر کشور و نماینده‌ ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زاهدان و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان از 80 داوطلب نمونه استان سیستان‌ و‌ بلوچستان قدردانی شد.

انتهای پیام/75002/صا/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول