اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال‌احمر ایلام:

هلال‌احمر ایلام امکانات خود را در اجرای طرح زمستانه بسیج کرد

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: هلال‌احمر ایلام امکانات خود را در ارائه خدمات به مردم از جمله طرح زمستانه بسیج کرده است.

هلال‌احمر ایلام امکانات خود را در اجرای طرح زمستانه بسیج کرد

صادق طیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر استان ایلام در اجرای طرح زمستانه از تمام ظرفیت‌ها و امکانات خود بهره گرفته است.

وی ادامه داد: این طرح از 15 آذرماه جاری شروع شده و تا 15 فروردین سال 1392 در مناطق مختلف استان ایلام اجرایی و محقق می‌شود.

این مسئول اضافه کرد: در حال حاضر این جمعیت دارای 16 پایگاه ثابت، سیار و موقت امدادی در استان ایلام است.

طیبی تصریح کرد: جمعیت هلال‌احمر ایلام با بسیج امکانات خود از جمله بهره‌‌‌گیری از 20 دستگاه آمبولانس، هشت ست نجات، یک دستگاه اتوبوس امدادی، خودروی آرگون آب و خاکی، بیمارستان سریع‌الاستقرار، 12 خودروی امدادی و ... وارد عرصه شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت: افزون بر این، 972 نیروی تخصصی در حوزه امداد در قالب 240 تیم واکنش سریع در حال آماده‌باش است.

وی ادامه داد: ارائه خدمات امدادی و نجاتی به مسافران، بازماندگان در راه، سوانح رانندگی و ... از جمله برنامه‌های این جمعیت در اجرای طرح زمستانه در استان ایلام است.

انتهای پیام/2246/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول