اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان شمالی:

داوطلبان هلال احمر منتظر حوادث طبیعی نباشند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر اینکه داوطلبان هلال احمر نباید منتظر حوادث طبیعی باشند، گفت: توقع از داوطلبان جمعیت این بوده که از افراد نیازمند دستگیری کنند.

داوطلبان هلال احمر منتظر حوادث طبیعی نباشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، سیف‌الله مطلبی بعد از ظهر امروز در آیین گرامیداشت روز داوطلبان اظهار کرد: داوطلبان باید همچون دیده‌بانی در رفع نقایص از جامعه همت و تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه رسالت این مجموعه صرفاً در زمان‌های بروز سیل، زلزله و سایر حوادث طبیعی نیست اظهار کرد: به طور حتم طلب خیر مردم برای داوطلبان بهتر اجر و پاداشی بوده که نصیب آنان خواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: در آموزه‌های دینی نیز به دستگیری و کمک به افراد توصیه شده است از این رو باید این موقعیت را برای خدمت به افراد نیازمند قدر دانست.

وی از کار داوطلبان به خاطر خدمت به مردم بهترین جایگاه در این عرصه یاد کرد و گفت: بی شک آنان در انجام مأموریت به دنبال کسب رضای خدا هستند.

مطلبی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های استان خراسان شمالی بر مشارکت و همدلی برای رشد شاخص‌های توسعه در استان تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی هم از داوطلبان به عنوان افرادی یاد کرد که بدون تعلق خدمات بشردوستانه را به گروه‌ها ارائه می‌کند.

حامد سجادی با بیان اینکه هم‌اکنون 92 هزار نفر در جمعیت هلال احمر خراسان شمالی عضویت دارند گفت: شمار اعضا این جمعیت نسبت به ابتدای تاسیس استان رشد قابل توجهی داشته است.

وی راه اندازی 136 خانه داوطلب در این استان را هم مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: این مراکز در سطح محورهای ارتباطی، شهرها و روستاها استان قرار دارند.

عضو ستاد مردمکی خراسان شمالی هم با اشاره به اینکه این استان از مناطق حادثه‌خیز کشور به شمار می‌رود قرار گرفتن استان در زمره 10 استان برتر امداد و نجات را در شرایطی که خراسان شمالی در اکثر شاخص‌ها رتبه آخر را داشته مایه افتخار دانست.

محمدحسین انصاری‌مود همچنین بر آمادگی هر چه بیشتر داوطلبان هلال احمر برای مواجه با حوادث طبیعی تاکید کرد.

به گزارش فارس در این مراسم از داوطلبان برتر و همچنین شماری از خبرنگاران تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/63002/آ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول