اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی:

توسعه صنعت گردشگری نیازمند حمایت بخش خصوصی است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: توسعه صنعت گردشگری در این استان نیازمند حمایت و همت همه جانبه بخش خصوصی است.

توسعه صنعت گردشگری نیازمند حمایت بخش خصوصی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، سید کاظم اولیایی در جمع مسئولان میراث فرهنگی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: خراسان‌جنوبی دارای قابلیت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در زمینه صنعت گردشگری است.

وی افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی باید حمایت خود را از صنعت گردشگری با توجه به قابلیت‌هایی که در استان وجود دارد، داشته باشند.

*موانع سر راه سرمایه‌گذاری در گردشگری باید حذف شود

معاون عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی بر برداشتن موانع سر راه سرمایه‌گذاری در صنعت گردشگری در استان تأکید کرد و گفت: بخش خصوصی با توجه به ظرفیتی که دارد باید در این زمینه ورود جدی داشته باشد.

اولیایی بیان داشت: حضور هرچه بیشتر سرمایه‌گذاران در صنعت گردشگری می‌تواند در توسعه این صنعت و استفاده مردم از این قابلیت‌های طبیعی و خدادادی موثر باشد.

*اجرای طرح جامع توسعه بیابانگردی در خراسان‌جنوبی

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان‌جنوبی نیز به اجرای طرح جامع توسعه بیابانگردی در استان اشاره کرد و افزود: این طرح در سه فاز مطالعاتی، تبلیغات و بازاریابی و احداث کمپینگ انجام می‌شود.

محمدرضا رضایی به اقدامات انجام شده در این سه فاز اشاره کرد و بیان داشت: فازهای نخست و دوم آن در حال حاضر به پایان رسیده و فاز سوم آن در حال اجرا است.

وی توسعه پایدار استان، کمک به توسعه صنعت گردشگری، جذب اعتبارات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری و ایجاد خودباوری در قشر روستایی استان برای توجه به فرهنگ بومی خود را از اهداف این طرح دانست.

انتهای پیام/69002/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول