اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بر مصوبات قوا ارجحیت دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بر مصوبات قوای سه‎گانه در کشور ارجحیت دارد.

مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بر مصوبات قوا ارجحیت دارد

حجت‏الاسلام علی دشتکی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: مباحث و مسائل فرهنگی در برنامه‏ریزی‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اولویت قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت مسائل فرهنگی همه امور در توسعه و پیشرفت محسوب می‏شود، خاطرنشان کرد: نخستین اقدامات انبیای الهی نیز پرداختن به مسائل فرهنگی، ساختن بخش فرهنگی و اعتقادات ذهنی و فکری مردم بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان تصریح کرد: با توجه به محور بودن قرآن و سیره انبیا در حرکت و برنامه‏های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در برنامه‏ریزی‏های این نظام مقدس موارد و مباحث فرهنگی مورد توجه و تاکید است.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی(ره) هنگام پیروزی انقلاب اسلامی ایران نسبت به مسائل فرهنگی تاکیدات بسیار زیادی داشته‏اند، اضافه کرد: بر اساس بیانات رهبر کبیر انقلاب اسلامی ساختن جامعه و پیاده کردن ارزش‏های اسلامی در جامعه از مهم‎ترین اهداف انقلاب محسوب می‏شود.

*تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف نهادینه شدن ارزش‏های اسلامی

حجت‏الاسلام دشتکی با تاکید بر اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی با هدف نهادینه شدن ارزش‎ها و فرهنگ اسلامی در جامعه تشکیل شده است، افزود: مصوبات این شورا بر مصوبات قوای سه‏گانه ارجحیت دارد.

وی با بیان اینکه شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور به مسائل فرا قوه‏ای توجه دارد، ادامه داد: مصوبات این شورا به عنوان غالب مصوبات سه قوه است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در طول دوران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور در سیاست‏گذاری‏های فرهنگی عملکرد بسیار خوبی داشته است، اظهار داشت: وجود نابه‏سامانی‏ها در برخی از حوزه‏ها به دلیل عدم اجرای دقیق سیاست‎گذاری‏ها است.

وی با بیان اینکه سیاست‏گذاری‏های شورای انقلاب فرهنگی کشور در مقام اجرا به صورت دقیق اجرایی نمی‏شود، ادامه داد: باید این مسئله بررسی و برطرف شود.

انتهای پیام/73006/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول