اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرستان برخوار:

وضعیت فرهنگی و معنوی برخوار نگران کننده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان برخوار گفت: وضعیت فرهنگی مردم منطقه برخوار نگران کننده است اما هنوز فکری برای زیرساخت‌های فرهنگی و معنوی برخوار نشده است.

وضعیت فرهنگی و معنوی برخوار نگران کننده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین اژدری شنبه شب در جلسه شورای اداری شهرستان برخوار در جمع مسئولان اداری این شهرستان ضمن ابراز نگرانی از وضعیت فرهنگی مردم منطقه برخوار اظهار کرد: این شهرستان از نظر آمار طلاق در رأس استان قرار دارد.

وی با بیان اینکه آمار مصرف مشروبات الکلی و نیز مواد مخدر در این شهرستان نگران کننده است، افزود: هر چند این شهرستان نیاز به آب، برق، گاز و سایر مسائل رفاهی دیگر دارد اما باید فکر اساسی برای زیر ساخت‌های معنوی و فرهنگی این شهرستان کرد.

امام جمعه شهرستان برخوار با بیان اینکه این شهرستان از نقاط مذهبی استان است، تصریح کرد: اگر یک نقطه از استان را بخواهیم به عنوان نقطه مذهبی عنوان کنیم، شهرستان برخوار با علمایی بین‌المللی همچون آیت‌الله ناصری و نیز سایر علما در رأس است.

وی ادامه داد: با وجود اینکه هر هفته در شهرستان خورزوق، برخوار، دولت آباد نماز جمعه برگزار می‌شود، اما هنوز این شهرستان مصلای نماز ندارد.

اژدری با تاکید به وجود 120 دسته عزاداری و نیز 40 گروه تعزیه خوانی در این شهرستان گفت: تا کنون زمینی برای ساخت مصلی نماز در برخوار واگذار نشده و این شهرستان همچنان در همه امور حتی مذهبی هم محرم مانده است.

انتهای پیام/2301/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول