اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج:

تبلیغات فرهنگی و ارزشی مورد توجه قرار گیرد / نبود تبلیغ تجاری در سنندج

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج با اشاره به اینکه تبلیغات تجاری در سطح شهر وجود ندارد، گفت: بیشترین سطح تبلیغات محیطی سنندج مربوط به ادارات و ارگان‌های موجود در این شهرستان است.

تبلیغات فرهنگی و ارزشی مورد توجه قرار گیرد / نبود تبلیغ تجاری در سنندج

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج عبدالسلام سپهر شنبه‌شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج که در فرمانداری این شهرستان تشکیل شد، اظهار کرد:  از سازمان زیباسازی که تنها هشت ماه از آغاز فعالیت آن می‌گذرد نباید انتظار عملکرد و فعالیت در سطح بالایی را داشت.

وی تصریح کرد: درحال حاضر امکان فعالیت این سازمان بسیار کند است و حرکتی لاک‌پشتی دارد و این امر نیز نشات گرفته از سابقه فعالیت کم این سازمان است.

وی بیان کرد: بسیاری از قوانینی که قبل از تصویب اساسنامه سازمان زیباسازی شهرداری وجود نداشتند، امروز باید حالت اجرایی پیدا کنند که تحقق این امر نیازمند زمان طولانی است.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج افزود: انجام کارها با سرعت بیشتر مد نظر ما نیست چراکه توجه به کیفیت اقدامات از اهداف اساسی سازمان است.

سپهر به مشکلات موجود در تبلیغات محیطی سنندج اشاره کرد و گفت: تبلیغ تجاری در سطح شهر وجود ندارد و بیشترین سطح تبلیغات مربوط به ادارات و سازمان‌های موجود در سنندج است.

وی خاطر نشان کرد: یکی دیگر از مشکلات عمده سازمان زیباسازی در عرصه تبلیغات محیطی بحث ساماندهی تبلیغات فرهنگی و ارزشی است.

وی با بیان اینکه شهرداری عرصه و سازه را برای تبلیغات در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد، تصریح کرد: شهرداری متولی فرهنگی تبلیغات نیست و این امر باید توسط دستگاه‌های فرهنگی استان مانند تبلیغات اسلامی و اداره کل ارشاد اسلامی صورت گیرد.

رئیس سازمان زیباسازی شهرداری سنندج خاطر نشان کرد: اگر بنرها و پلاکاردهای تبلیغاتی توسط این سازمان نصب شود با رعایت تمامی استانداردهای موجود، این امر انجام می‌شود لذا برای عابران مشکل تردد و سد معبر ایجاد نخواهد کرد.

سپهر یادآور شد: درخواست افرادی که قصد تبلیغات محیطی دارند به کانون‌های آگهی و تبلیغاتی سطح شهر ارجاع داده می‌شود و به تبلیغاتی هم که دارای نوشته هستند پس از تأیید اداره‌کل ارشاد اسلامی مجوز نصب داده خواهد شد.

انتهای پیام/79003/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول