اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم عنوان کرد

افزایش تعامل مسئولان ورزش با مراکز فرهنگی قم

خبرگزاری فارس: استاندار قم تقویت تعاملات بین دست اندرکاران ورزش کشور با مراکز فرهنگی قم را ضروری دانست.

افزایش تعامل مسئولان ورزش با مراکز فرهنگی قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، کرم‌رضا پیریایی در دیدار معاون وزیر ورزش با اشاره به اهمیت فرهنگ در ورزش اظهار داشت: فرهنگ جزء لاینفک و لازمه توسعه ورزش کشور است.

استاندار قم با بیان اینکه ورزش و ابعاد مختلف آن نیازمند این مقوله هستند گفت: در دین اسلام پیوند عمیقی‌ بین‌ جسم و روان‌ انسان‌ وجود داشته و هدف ورزش نیز باید پرورش این دو بعد باشد.

وی با اشاره به نقش مهم قم در توسعه فرهنگ تصریح کرد: باب همکاری‌های عملی در این زمینه آغاز شده و مجموعه اقدامات و برنامه‌های خوبی نیز در راستای همین هدف پیش بینی و اجرا شده است.

پیریایی با اشاره به اینکه قم می‌تواند پیشگام مباحث این حوزه باشد تقویت تعاملات بین دست اندرکاران ورزش کشور با مراکز فرهنگی قم را ضروری خواند و افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه مقوله فرهنگ و اخلاق در ورزش باید تلاش کرد این مهم در ورزش نهادینه شوند.

معاون فرهنگی وزیر ورزش و جوانان نیز در این نشست با اشاره به نقش محوری قم در ارتقاء مبانی فرهنگی در ورزش برپایی کارگاه آموزشی نقش مربیان در ارتقاء امور فرهنگی ورزش به میزبانی قم را حرکتی ارزنده در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در ورزش دانست و از مسئولان استان در کمک به برگزاری این کارگاه تشکر کرد.

باقر پیش‌نمازی با اشاره استقبال پیریایی استاندار قم از مهدی‌زاده قهرمان قمی کاراته جهان، این اقدام استاندار را در راستای ارزش نهادن به اهداف دولت و جوان گرایی دانست.

انتهای پیام/2258/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول