اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از برگزاری هفت جلسه:

نماینده اصحاب مطبوعات در شورای فرهنگ عمومی سنندج معرفی شد

خبرگزاری فارس: سرپرست خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا کردستان به عنوان نماینده اصحاب مطبوعات در شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج معرفی شد.

نماینده اصحاب مطبوعات در شورای فرهنگ عمومی سنندج معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی و تبیین ارزش‌های اخلاقی، اجتماعی و اعتقادی در جوامع بر کسی پوشیده نبوده و به دلیل جایگاه والایی که اصحاب رسانه در جوامع دارند همواره در معادلات مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در اولویت توجه مدیران و مسئولان هستند.

نقش ارتباط دهندگی رسانه‌ها و بازتاب سریع دغدغه‌های مردم به مسئولان و بازگوکردن فعالیت‌ها و خدمات انجام شده توسط دستگاه‌های اجرایی از جمله نقش‌های مهم و کلیدی رسانه‌ها در داخل هر کشوری بوده و می‌توان با تکیه بر این جایگاه تأثیرگذار بسیاری از ناهنجاری‌ها و چالش‌های حوزه فرهنگ را برطرف کرد.

شورای فرهنگ عمومی به عنوان یکی از نهادهای تصمیم‌ساز به‌منظور سیاست‌گذاری، هدایت و نظارت بر فرهنگ عمومی کشور زیر نظر شورای عالی انقلاب فرهنگی تشکیل و در همه استان‌های کشور نیز دبیرخانه این شورا راه‌اندازی شده‌ است.

پیرو تشکیل دبیرخانه‌های استانی در همه شهرستان‌های کردستان نیز این شورا فعال شده و در شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان و پرجمعیت‌ترین شهرستان کردستان نیز تاکنون این شورا 7 جلسه به ریاست ماموستا حسام‌الدین مجتهدی امام جمعه این شهر تشکیل داده‌است.

یکی از جالب‌ترین موارد قابل بحث در شورای فرهنگ عمومی شهرستان سنندج خلاء نماینده اصحاب مطبوعات در این شورا طی شش جلسه برگزار شده پیشین بود که در جلسه هفتم این شورا که شنبه شب در سالن جلسات فرمانداری سنندج برگزار شد، مجید آوج رئیس خبرگزاری ایسنا منطقه‌ای کردستان به عنوان نماینده اصحاب مطبوعات در این شورا حکم عضویت خویش را دریافت کرد.

انتهای پیام/79006/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول