اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

پژوهشگاه ادب، فرهنگ و تاریخ بوشهر به زودی افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: به زودی پژوهشگاه بزرگ ادب، فرهنگ و تاریخ استان بوشهر افتتاح می‌شود.

پژوهشگاه ادب، فرهنگ و تاریخ بوشهر به زودی افتتاح می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری صبح امروز در جمع شماری از مدیران فرهنگی استان بوشهر اظهار داشت: یکی از کارهای بزرگ این پژوهشگاه تألیف دانشنامه بزرگان و علمای استان بوشهر خواهد بود که بیوگرافی تمامی روحانیت استان در آن تدوین خواهد شد.

وی افزود: مقالات ارائه شده به نخستین همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر نیز در پژوهشگاه ادب و فرهنگ استان بوشهر تدوین خواهد شد.

امام جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: از دبیرخانه همایش مفاخر روحانیت استان بوشهر انتظار داریم با استفاده از نیروهای با تجربه و متخصص، کتب و اسناد مربوط به علمای استان بوشهر را جمع‌آوری کنند.

صفایی بوشهری تأکید کرد: با وجود فضای همدلی و تعاملی که در استان بوشهر شاهد هستیم، برنامه‌ها و اقدامات مختلف فرهنگی و مذهبی استان با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

وی اظهار داشت: برگزاری موفق همایش تجلیل از مفاخر روحانیت استان بوشهر نشان داد این استان ظرفیت برگزاری چنین همایش‌هایی در سطح ملی را هم دارد.

امام جمعه بوشهر افزود: استان بوشهر از وجود روحانیون و علمای برجسته‌ایی بهره‌مند بوده و ما وظیفه داریم با کار کارشناسی، این روحانیون را معرفی کنیم.

صفایی‌بوشهری اظهار داشت: باید با شناسایی روحانیون و علمای نامی استان، بزرگی استان بوشهر را در عرصه‌های معنوی و علمی در داخل و خارج کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/66006/خ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول