اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد سرپل‌ذهاب:

حجاب نقش مهمی در فضای فرهنگی جامعه دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: رشد فرهنگ حجاب در جامعه، سپری محکم در برابر هجمه‌های دشمنان علیه فرهنگ اسلامی است.

حجاب نقش مهمی در فضای فرهنگی جامعه دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، نادر گهواره در مراسم برگزاری نمایشگاه پوسترهای عفاف و حجاب در شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار می‌شود.

گهواره با اشاره به اینکه در این نمایشگاه 50 عدد پوستر حجاب و عفاف با عنوان حجاب از دیدگاه ما و غرب در معرض دید علاقمندان قرار دارد، ادامه داد: در این نمایشگاه آثار ارزنده و آموزنده‌ای تهیه و نصب شده است که علاوه بر فضای گرافیکی و تصویری زیبا‌، دارای پیام‌های آموزنده‌ای نیز است.

وی مقوله حجاب و عفاف را از اموری دانست که نقش مهمی در فضای فرهنگی مناسب جامعه دارد و افزود: امروز بخشی از هجمه دشمنان در راستای ایجاد فضای بدحجابی در جامعه صورت می‌گیرد‌.

گهواره با اشاره به تبلیغات دشمنان و تهاجم فرهنگی دشمنان علیه فرهنگ اسلامی، تصریح کرد‌: رشد فرهنگ حجاب در جامعه سپری است در برابر این هجمه‌های دشمنان و باعث می‌شود فضای مناسب فرهنگی در جامعه شکل بگیرد و تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام را با شکست مواجه کند‌.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرپل‌ذهاب، هدف از برگزاری این نمایشگاه را آگاهی بخشیدن به بانوان جامعه و پیام‌هایی که باید بانوان در زمینه حجاب و عفاف در مورد آن آگاهی داشته باشند ذکر کرد و گفت‌: این نمایشگاه خود یک کار مناسب در زمینه امر به معروف و نهی از منکر است و در واقع شیوه‌ای از امر به معروف و نهی از منکر به شکل تصویر در جامعه در حال اجرا است‌.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول