اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار روانسر:

657 نفر برای مسکن مهر در روانسر ثبت‌نام کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار روانسر با بیان اینکه 657 نفر برای مسکن مهر روانسر ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: این تعداد واحدهای مسکن مهر در زمینی به مساحت 23 هزار و 842 مترمربع و زیربنای 40 هزار مترمربع احداث می‌شوند.

657 نفر برای مسکن مهر در روانسر ثبت‌نام کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، جلال صفری در شورای مسکن شهرستان روانسر گفت: از ابتدای طرح مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی در این شهرستان تاکنون یک‌هزار و 802 متقاضی مقاوم‌سازی به بانک معرفی شدند که از این تعداد برای یک‌‌هزار و 708 متقاضی انعقاد قرارداد انجام شد و یک‌هزار و 386 متقاضی پایان ‌کار دریافت کردند.

وی با بیان اینکه تا‌کنون 32 درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان روانسر مقاوم‌سازی شده است، افزود: کار احداث 627 واحد مسکن مهر شهرستان روانسر با 85 درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

صفری با اعلام اینکه 657 نفر برای مسکن مهر در روانسر ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: واحدهای مسکن مهر روانسر در زمینی به مساحت 23 هزار و 842 مترمربع و زیربنای 40 هزار مترمربع احداث می‌شوند.

وی مهم‌ترین مشکل مسکن مهر این شهرستان را عدم واریز سهم آورده از سوی اعضاء عنوان کرد.

فرماندار روانسر در خصوص مسکن مهر انفرادی نیز گفت: تاکنون 200 متقاضی به بانک معرفی شده‌اند که 148 نفر عقد قرارداد شده و 105 واحد نیز گواهی پایان‌کار دریافت کرده‌اند.

انتهای‌پیام/2700/م/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول