اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شوشتر:

اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ‌سازی است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر گفت: اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ‌سازی زیربنایی است و باید جامعه به این سمت سوق داده شود.

اقتصاد مقاومتی نیازمند فرهنگ‌سازی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام عادل حمیدی‌نسب صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک دانش‌آموزی اظهار داشت: در حال حاضر ایران در وضعیت جنگ است اما جنگ در حیطه مسائل اقتصادی مطرح است و باید در این زمینه همه به میدان بیاییم.

وی افزود: برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن باید بکوشیم تا همه به میدان بیایند و در این عرصه نیازمند همدلی و فرهنگ‌سازی زیادی هستیم.

این فعال فرهنگی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی بهترین شیوه برای مقابله با خدعه‌های اقتصادی دشمن است، خاطر نشان کرد: باید کوشید تا با این ایده با خدعه‌های استکبار جهانی در محاصره اقتصادی مقابله کنیم و همه مردم در این زمینه باید همراهی کنند تا تاثیرات این مبارزه بیشتر شود.

حمیدی‌نسب خاطر نشان کرد: دشمن به دنبال ضربه زدن به اقتصاد ایران اسلامی است و تنها راه شکست این محاصره‌ها مقاومت است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شوشتر تاکید کرد: باید تلاش کرد تا با گوش به فرمان بودن به دستورات مقام معظم رهبری در این جنگ تمام عیار گام‌های مثبتی برای شکستن دشمنان برداریم.

وی گفت: باید کوشید تا در عرصه داخلی با اتکا به شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی گامی اساسی در خودکفایی ایران برداریم و روز به روز وابستگی خود را به غرب و خارج از کشور محدودتر کنیم.

انتهای پیام/72006/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول