اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازسازی مسکن روستایی استان لرستان:

94 هزار واحد روستایی لرستان مقاوم‌سازی شد

خبرگزاری فارس: معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان گفت: 94 هزار و 364 واحد روستا در لرستان مقاوم‌سازی شده‌اند.

94 هزار واحد روستایی لرستان مقاوم‌سازی شد

کامران امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد گفت: این تعداد واحد معادل با 58,21 درصد واحدهای روستایی لرستان است که مقاوم‌سازی شده‌اند.

وی افزود: از 162 هزار و 81 واحد روستایی در لرستان 94 هزار و 364 واحد مقاوم‌سازی شده‌اند.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان گفت: این تعداد واحد از سال 74 تاکنون مقاوم‌سازی شده‌اند.

امیری یادآور شد: در حال حاضر 67 هزار و 735 واحد روستایی در لرستان مقاوم نیستند.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان گفت: در دولت نهم و دهم 74 هزار و 188 واحد روستایی در لرستان مقاوم‌سازی و بازسازی شده است که از این تعداد 29 هزار واحد مربوط به زلزله سال 85 در بروجرد است.

امیری با بیان اینکه تاکنون 605 میلیارد تومان در بحث مقاوم‌سازی و بهسازی واحدهای روستایی هزینه شده است، اظهار داشت: از این تعداد 533 میلیارد تومان از سال 84 تاکنون هزینه شده است.

وی افزود: در سال‌ گذشته سهمیه بازسازی و بهسازی واحدهای روستایی در لرستان 6 هزار و 409 واحد بوده که تاکنون 6 هزار و 256 واحد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و از این تعداد چهار هزار و 257 واحد انعقاد قرارداد کرده‌اند.

معاون بازسازی مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان لرستان گفت: سهمیه امسال نیز هفت هزار و 500 واحد پیش‌بینی شده اما تاکنون ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/2304/م/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول