اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت شهرری:

تا مرگ رژیم صهیونیستی آرام نخواهیم نشست

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به مجاهدت غیورمردان مقاومت گفت: به برکت خون حضرت سیدالشهدا (ع) تا مرگ رژیم صهیونیستی و آزادسازی قدس شریف آرام نخواهیم نشست.

تا مرگ رژیم صهیونیستی آرام نخواهیم نشست

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود به نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به روز هشتم ماه محرم الحرام که با عنوان «حضرت علی‌اکبر (ع)» نامگذاری شده است، اظهار داشت: باید روز حضرت علی‌اکبر را علاوه بر روز پسر با عنوان روز پدر نامگذاری کنیم. چرا که در روز پسر فرزند باید به شایستگی حق پدرش را ادا کند و پدر نیز باید حق فرزند خود را ادا نموده و برای آینده خود تلاش کرده و برنامه‌ریزی مدونی داشته باشد و باید نگاه ویژه‌ای به اولادش داشته و برای خوشبختی وی فکر کند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به فرا رسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی گفت: ملت ایران شب تاسوعا و عاشورا ارادت خودشان را به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نشان می‌دهند.

وی در ادامه با تاکید بر برپایی نماز اول وقت بیان داشت: با توجه به ترویج سطح زندگی اسلامی امید است هیئت‌های عزاداری هنگام فرا رسیدن اذان و وقت نماز به اقامه نماز بایستد.

وی گفت: برای جامعه اسلامی و کشور ما که همواره بر سطح زندگی حسینی تاکید می‌شود، شایسته است نماز که همه هدف امام حسین (ع) بود روی زمین نماند.

امام جمعه موقت شهرری اقامه نکردن نماز اول وقت را یک نمره منفی دانست و با اشاره به روش ارائه امتیاز منفی به افرادی که نماز اول وقت اقامه نمی‌کنند، عنوان کرد: این نمرات منفی را باید جامعه با نوع نگاه، ابروی در هم کشیده و غیره به افرادی که نماز اول وقت اقامه نمی‌کنند، نشان دهد.

وی در ادامه با اشاره به سالروز آزادی اسرا گفت: اسرا با مجاهدت، صبر و استقامت پیام خودشان را به روشنی در اردوگاه دشمن اعلام داشتند. اسرا که نزد رژیم ددمنش به نام صدام اسیر بودند شعار اسلام و شهدا را به شایستگی بیان کردند.

ابراهیمی با تاکید بر بها دادن به یادگاران و بازماندگان دفاع مقدس خاطرنشان کرد: عملکرد اسرا و رزمندگان، ایثارگران و دلیرمردان ایران اسلامی در دوران انقلاب اسلامی ایران بسیار ارزشمند بود و ما باید به این عزیزان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امام جمعه موقت شهرری جنگ هشت روزه رژیم غاصب علیه مردم مظلوم غزه را مسئله مهمی دانست که هفته گذشته در دنیا مطرح بود، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی عملیات علیه مردم مظلوم غزه را با عنوان ستون ابرها و با طراحی گسترده آغاز کرد و می‌خواستند طی آن رهبران سیاسی و نظامی حماس را که نقش مهمی داشته و مخالف جدی ارتباط با رژیم صهیونیستی بودند را از بین ببرند.

وی در ادامه اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس این حرکت ددمنشانه خود را با ترور فرمانده بزرگ عملیات‌های عزالدین قسام استارت زد ولی از آنجا که خدا زمینه سنت خود را فراهم می‌کند، در این حادثه که منجر به شهادت این فرمانده بزرگ شد، معاون آن زنده ماند و فرماندهی عملیات را بر عهده گرفت و با دلاوری این عملیات را خنثی کرد. 

وی گفت: رژیم صهیونیستی در این عملیات در تلاش بود همه افرادی که در حماس و مقاومت با ارتباط با رژیم صهیونیستی مخالف بودند را از بین ببرد.

امام جمعه موقت شهرری افزود: رژیم صهیونیستی همچنین در تلاش بود که همه افرادی که از ارتباط با رژیم صهیونیستی مخالف بودند را با ترور فیزیکی و شخصیتی از بین ببرد و نیروهای مقاومت را در غزه خلع سلاح کند.

وی ادامه داد: رژیم منحوس صهیونیستی در این سطح به دنبال این بود که ارتباط بین قوا در جبهه مقاومت را تغییر دهد و عربستان سعودی نیز با پول‌هایی که خرج می‌کرد به دنبال این بود که کار سوریه را یکسره کند.

ابراهیمی بیان داشت: رژیم صهیونیستی به دنبال این بود که نیروهای مقاومت را درگیر مسائل فرعی کند و با استفاده از این فرصت قوای مقاومت را تغییر داده تا شرایطی که به نفع ایران پیش می‌رود را تغییر دهد.

* رژیم صهیونیستی رژیم کودک‌کش است

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به جنگ شش روزه اعراب و اسرائیل عنوان کرد: رژیم صهیونیستی در این جنگ در کمتر از 12 ساعت شش کشور عرب را شکست داد و 130 فروند از هواپیماهای مصر را در فرودگاه این کشور نابود کرد اما به فضل خدا در جنگ هشت روزه شاهد این بودیم که مقاومت با شلیک بیش از یک هزار و 700 موشک به خاک این رژیم کاری کرد که سردمداران این رژیم برای ایجاد صلح مجبور به واسطه‌گری شدند.

وی اضافه کرد: مهمترین هدف رژیم صهیونیستی از حمله به غزه تغییر موازنه قوا در جبهه مقاومت بود تا شرایط را برای برتری آمریکا در مذاکره ایران و گروه 1+5 فراهم کند به لطف خدا با شکست مواجه شد.

وی در ادامه با اشاره به موفقیت‌های مقاومت در حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرد: علیرغم جنایات فراوان و گسترده رژیم صهیونیستی و از بین بردن 39 کودک و بیش از 100 تن از مردم مظلوم غزه خون جوانان غیور و مقاومت در ماه محرم به جوش آمد و هر روز برگ برنده‌ای رو کرده و رژیم صهیونیستی و هم‌پیمانانش را به صورت جدی تهدید کرد.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در جنگ هشت روزه با حمله به جنگنده‌ها و ناوچه‌های دشمن هر روز درس جدیدی را به رژیم صهیونیستی داد اما مهمترین و مهلک‌ترین ضربه مقاومت به رژیم صهیونیستی اصابت موشک‌های فجر 5 به نزدیکی تاسیسات هسته‌ای این رژیم بود.

امام جمعه موقت شهرری در پایان گفت: از همین تریبون مقدس نماز جمعه اعلام می‌کنم که امروز رژیم اشغالگر قدس به برکت خون حضرت سیدالشهدا منفورتر از گذشته شده است و ما تا مرگ این رژیم و آزادسازی قدس شریف آرام نخواهیم نشست و دنیا مشاهده کردند ملتی که تا دیروز با سنگ دفاع می‌کردند امروز با امکانات اندکی که از الگوگیری از جمهوری اسلامی ایران به دست آورده‌اند، پیروزی کامل را نصیب مسلمانان کردند.

انتهای پیام/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول