اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جوانرود خبر داد

مقاوم‌سازی 30 درصد واحدهای مسکونی روستایی جوانرود

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: تاکنون از چهار هزار و 300 واحد مسکن روستایی جوانرود یک‌هزار و 300 واحد مقاوم‌سازی شده است.

مقاوم‌سازی 30 درصد واحدهای مسکونی روستایی جوانرود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود‌، مصطفی عظیمی در گردهمایی دهیاران و شوراهای اسلامی شهرستان جوانرود که در محل فرمانداری شهرستان جوانرود برگزار شد اظهار کرد: تاکنون 30 درصد واحدهای مسکونی روستایی این شهرستان مقاوم‌سازی شده است لذا باید با فرهنگ‌سازی مناسب مقاوم‌سازی را در سطح روستاها گسترش دهیم.

عظیمی افزود: در برخی روستاها 250 واحد و در برخی روستاهای دیگر حتی یک واحد مسکونی هم مقاوم‌سازی نشده که با توجه به موقعیت جغرافیایی منطقه لازم است برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی هرچه سریع‌تر مقاوم‌سازی در این روستاها انجام گیرد.

فرماندار جوانرود با اعلام اینکه تاکنون از چهار هزار و 300 واحد مسکن روستایی جوانرود یک‌هزار و 300 واحد مقاوم‌سازی شده است، گفت: این شهرستان آمادگی دارد امسال 50 درصد واحدهای مسکونی روستایی را مقاوم‌سازی کند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمانشاه نیز گفت‌: از 143 هزار واحد مسکن روستایی در استان کرمانشاه 32 هزار واحد آن مقاوم‌سازی شده است که مقاوم‌سازی پنج هزار واحد مسکن روستایی استان کرمانشاه جزو برنامه‌های سال 91 بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی افزود: با توجه به اینکه تاکنون در 40 روستای شهرستان جوانرود مقاوم‌سازی خانه‌های روستایی انجام نگرفته است، به متقاضیان اول و دوم مسکن روستایی در هر یک از این روستاها 20 میلیون ریال وام بلاعوض اهدا می‌شود.

عاطفی تصریح کرد: به مددجویان بهزیستی متقاضی مسکن روستایی علاوه بر 125 میلیون ریال تسهیلات مقاوم‌سازی، 30 میلیون ریال وام بلاعوض هم تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/ب/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول