اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ابهر با اشاره به شکار پهپاد تأکید کرد

ایران به راحتی می‌تواند برنامه‌های آمریکا را به هم بریزد

خبرگزاری فارس: امام جمعه ابهر با اشاره به شکار پهپاد گفت: این شکار نشان داد که دولت آمریکا با وجود برخورداری از قدرت نظامی توان مقابله با ما را ندارد، ایران به راحتی می‌تواند همه برنامه‌های آنها را به هم بریزد.

ایران به راحتی می‌تواند برنامه‌های آمریکا را به هم بریزد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ابهر به سالروز شهادت امام زین‌العابدین اشاره کرد و اظهار داشت: امام زین‌العابدین در عین حال که یک عارف و معصوم به تمام معنا و جزو بکائین و عابدین بود، یک روحیه حماسی داشت.

وی با بیان اینکه در بررسی روحیات امام جرات بی‌نظیر و شهامت فوق‌العاده او قابل ذکر است، ادامه داد: ایشان در شام با آنکه آزار و شکنجه و فشار روحی شدیدی دیده بود، اما در مقابل دشمن آنچنان کوبنده و شجاعانه و دلیرانه سخن گفت که مردم شام که در همان مسجد بالای منبر به حضرت علی(ع) ناسزا می‌گفتند بعد از خطبه امام به یزید و یزیدیان نفرین کردند.

امام جمعه ابهر به سومین پیروزی ایران در مقابله با پهپاد‌های آمریکایی اشاره کرده و خاطرنشان شد: این شکار نشان داد که دولت آمریکا با وجود برخورداری از قدرت نظامی توان اقتصادی بالا و تسلط بر نظام سیاسی جهان از توانایی لازم برای مقابله با ایران اسلامی برخوردار نیست و ایران به راحتی می‌تواند همه برنامه‌های آنها را به هم بریزد.

وی به ایستادگی ملت ایران در مقابل توطئه‌های دشمنان اشاره کرد، گفت: ملت ایران تحریم‌ها را تبدیل به یک فرصت کرده است آنچنان که اگر این تحریم‌ها علیه خود آمریکا اعمال می‌شد، زیر بار فشار دوام نمی‌آورد.

حجت‌الاسلام رحیمی به تشکیل شورای عالی انقلاب فرهنگی به دستور امام در سال 1363 اشاره کرد و افزود: همانطور که بارها مقام معظم رهبری اشاره کرده، فرهنگ مثل هوا است که وقتی انسان، این هوا را استنشاق کرد می‌تواند به واسطه آن نیرو و قدرت بگیرد و کاری را انجام دهد اما اگر در یک جایی هوای مسموم به انسان تزریق شود، این انسان دیگر تاب و تحمل کاری را ندارد.

وی با بیان اینکه خیلی از مشکلات جامعه ما با فرهنگ‌سازی حل می‌شود و علاج مشکلات جامعه در اصلاح فرهنگ آن است، اظهار داشت: اگر فرهنگ اسلامی بانکداری، فرهنگ اسلامی نظام آموزشی، فرهنگ اسلامی خانواده اصلاح شود، ما مشکلی نخواهیم داشت.

انتهای پیام/2308/خ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول