اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس خبر داد

برگزاری جشنواره علمی و فرهنگی نماز در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس از برگزاری جشنواره آثار علمی، فرهنگی و هنری نماز برای نخستین بار در این شهرستان خبر داد.

برگزاری جشنواره علمی و فرهنگی نماز در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حمیدرضا گل‌کار ظهر امروز در جلسه هماهنگی جشنواره آثار علمی، فرهنگی نماز در فردوس اظهار کرد: نخستین جشنواره آثار علمی، فرهنگی و هنری نماز هفتم تا دهم اسفند‌ماه جاری در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره در رشته‌های مقالات و تحقیقات دانشجویی، عکس، وبلاگ‌نویسی، شعر، خاطره‌‌نویسی، نقاشی و خوشنویسی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان باید آثار خود را تا پایان بهمن‌ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس ارسال کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس افزود: داوران این جشنواره از بین اساتید و هنرمندان شهرستان انتخاب و دانشگاه‌های پیام نور، دانشگاه فرهنگیان، دانشکده فنی و مهندسی، دانشکده پیراپزشکی، دانشکده آیت‌الله خامنه‌ای، ستاد غدیر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس در برگزاری این جشنواره مشارکت می‌کنند.

گل‌کار تصریح کرد: نفرات برتر هر بخش از جشنواره جوایز نفیسی برخوردار و اختتامیه جشنواره نیز دهم اسفند‌ماه در محل تالار محراب شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

*نماز در بازسازی معنوی دانشجویان بسیار موثر است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فردوس با اشاره به اینکه نماز در بازسازی معنوی دانشجویان بسیار موثر است، گفت: جشنواره آثار علمی، فرهنگی و هنری نماز با هدف ترویج فرهنگ نماز و همچنین ایجاد انس و الفت بیشتر جوانان و نوجوانان با این فریضه الهی در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس برگزار می‌شود.

گل‌کار با تاکید بر برگزاری نماز جماعت در دانشگاه‌ها افزود: دانشجویان باید با حقیقت نماز آشنا و تاثیرات آن را در زندگی فردی و اجتماعی خود دریابند.

در این جلسه حمیدرضا مرادیان، مدیر گروه معارف اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی فردوس به عنوان دبیر جشنواره علمی، فرهنگی و هنری نماز انتخاب شد.

انتهای پیام/69007/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول