اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری سمنان تاکید کرد

نیاز به فرهنگ‏سازی برای استفاده مطلوب از اینترنت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری سمنان گفت: آگاه‏سازی، اطلاع‏رسانی، فرهنگ‏سازی و آموزش در استفاده مطلوب از اینترنت باید از اولویت‏ها باشد.

نیاز به فرهنگ‏سازی برای استفاده مطلوب از اینترنت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حسن اسلامی‏راد در نشست کمیته تخصصی نظارت و کنترل بر تخلفات اینترنتی استان سمنان اظهار داشت: در این زمینه، آگاهی دادن به خانواده‏ها و نیز تدوین و برنامه‏ریزی آموزشی جامع و همه‏جانبه ویژه قشرهای مردم به‌ خصوص دانش‏آموزان و دانشجویان باید از اولویت‏های اساسی و مهم در فضاهای مجازی باشد و به آن پرداخته شود.

وی در رابطه با مزایا و معایب اینترنت اظهار داشت: با توجه به مباحث جنگ نرم و فضای سایبری که وجود دارد، آگاهی و آموزش‌ دادن لازم به خانواده‏ها و نیز قشر جوان به ویژه دانش‏آموزان و خطراتی که در این امر وجود دارد، باید مورد توجه باشد تا جامعه از خطرات آن مصون بماند و بیشتر در پی استفاده از مزیت‏های این فن‏آوری قرار گیرد.

اسلامی‏راد تاکید کرد: متولیان امر در آموزش و پرورش باید برای فراهم کردن بستری مناسب و مفید برای فرهنگ‏سازی و آموزش‏های لازم تلاش کنند.

مدیرکل امنیتی انتظامی استانداری سمنان گفت: بر اساس بررسی‏های صورت گرفته، خیلی از خانواده‏ها اطلاع درستی از مباحث اینترنتی و چگونگی استفاده فرزندانشان از اینترنت ندارند.

اسلامی‏راد ادامه داد: باید در جلسات و کلاس‏های آموزشی مختلف مثل نشست‏های انجمن و اولیای مربیان توجه ویژه‏ای به این موضوع صورت گیرد و آموزش و پرورش این امر را در اولویت اصلی برنامه‏های کاری خود در مدارس قرار دهد.

رئیس پلیس فضای تولید تبادل اطلاعات استان سمنان نیز به ارائه گزارشی جامع در خصوص تهدیدات سایبری و آسیب‏های مجازی بر حوزه‏های مختلف و ارائه راهکارهای لازم پرداخت.

انتهای پیام/2249/ق/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول