اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

پرداخت معوقات بازنشستگان فرهنگی جزو دیون دولت است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: پرداخت معوقات و طلب فرهنگیان بازنشسته جزو دیون و بدهکاری دولت به این افراد به شمار می‌رود.

پرداخت معوقات بازنشستگان فرهنگی جزو دیون دولت است

حمیدرضا فولاد گر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه دولت مکلف به اجرای تمام تعهدات خود در مقابل بازنشستگان است، اظهار کرد: تعهدات دولت در مقابل فرهنگیان بازنشسته در زمینه پرداخت مطالبات این افراد باید هر چه سریع‌تر به صورت کامل اجرا شود.

وی اضافه کرد: در شرایط فعلی کشور و بحران‌های اقتصادی حاکم بر کشور تمام بازنشستگان موجود در راستای تأمین وضعیت معیشت خود با چالش‌های بسیاری مواجه هستند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سؤال که آیا نمایندگان مجلس در راستای پیگیری پرداخت مطالبات فرهنگیان بازنشسته از سوی دولت اقدامی را انجام داده‌اند، تصریح کرد: نمایندگان مجلس پشتوانه‌ای برای بازنشستگان فرهنگی هستند و مجلسی‌ها از ابزارهای قانونی خود برای رسیدگی به مشکلات و معضلات این افراد استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه دولت و مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب نسبت به اجرای خواسته‌ها و مطالبات بازنشستگان و به ویژه بازنشستگان فرهنگی اقدام کنند، ادامه داد: دولت از شش سال گذشته تاکنون یک هزار و 820 میلیارد تومان به بازنشستگان فرهنگی موجود در سطح کشور بدهکار است.

فولاد گر تاکید کرد: معوقات و طلب فرهنگیان بازنشسته جزو دیون و طلبکاری دولت به بازنشستگان فرهنگی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات بازنشستگان فرهنگی توسط دولت بخشی از مشکلات اقتصادی این افراد را کاهش می‌دهد، افزود: البته درصد محدودی از بدهی دولت طی دو مرحله به فرهنگیان بازنشسته پرداخت شده است و دولت باید نسبت به پرداخت کامل بدهی این افراد اقدام کند.

انتهای پیام/2301/خ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول