اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نماز جمعه این هفته سمنان مطرح شد

روایت امام جمعه سمنان از نفوذ پهباد ایرانی به سرزمین‏های اشغالی

خبرگزاری فارس: امام جمعه سمنان در نماز جمعه این هفته این شهر، به بیان روایتی جالب از نفوذ پهباد ایرانی به سرزمین‏های اشغالی پرداخت.

روایت امام جمعه سمنان از نفوذ پهباد ایرانی به سرزمین‏های اشغالی

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‏الله سیدمحمد شاهچراغی ظهر امروز در خطبه‏های نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور شمار زیادی از مردم این شهر در مسجد امام سمنان برگزار شد، اظهار داشت: نفوذ پهباد ایرانی به سرزمین‏های اشغالی اقدام ارزنده و جالب توجهی بود که انجام شد.

وی تصریح کرد: به واسطه نفوذ این پهباد، سه ساعت فیلم از مناطق اشغالی و حساس صهیونیست‏ها تهیه شد که در جای خود بسیار درخور توجه است.

وی ادامه داد: سیدحسن نصرالله، رهبر حزب‌الله لبنان را می‏توان یکی از شجاع‏ترین، با درایت‏ترین و کاردان‏ترین انسان‏های روی زمین دانست که توانست چنین اقداماتی انجام دهد.

امام جمعه سمنان همچنین با اشاره به سخنانی که در روزهای اخیر پیرامون لزوم افزایش جمعیت کشور و تنظیم هرم جمعیتی کشورمان به سمت جوانی بیان شده است، گفت: همه باید نظر صریح رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را در خصوص افزایش جمعیت مدّنظر داشته باشند.

شاهچراغی گفت: همه ملت ایران باید در این زمینه توجه لازم را داشته باشند و نسبت به آینده کشور حساسیت لازم را به خرج دهند.

وی بر لزوم عمل به توصیه‏های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در همه بخش‏ها تاکید کرد و گفت: به این خواسته نیز باید جامه عمل پوشانده شود.

امام جمعه سمنان افزود: رهبر فرزانه انقلاب در سال 90 و در میان مردم استان کرمانشاه فرمودند «نظام ما به دلیل حضور مردم مستحکم است؛ نکند که سیاست‏مندان غربی دچار اشتباه شوند؛ ایران کشوری نیست که مردم آن پس از انقلاب راه خود با تمایلات غربی تغییر دهند؛ اینجا مردم بافت‏های عمومی انقلاب را شناخته، خود را در آن سهیم می‏دانند و اگر مسئولی بخواهد کج‏روی کند و حرکتی مقابل انقلاب راه بیندازد مردم او را حذف می‏کنند» و باید به این موارد توجه کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول