اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد رامسر:

پیشبرد فرهنگی در گردشگرپذیرترین شهر کشور ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر گفت: پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان رامسر که یکی از گردشگر پذیرترین شهرستان‌های کشور است نیازمند کار جمعی و عزم همگانی است.

پیشبرد فرهنگی در گردشگرپذیرترین شهر کشور ضروری است

محمد شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامسر بیان داشت: برای ایجاد این تغییرات باید تمامی، هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر همراه با مسئولان در صحنه حضور فعال داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه در طی مدت مدیریت خود در رامسر با برنامه‌ریزی‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در مورد فعالیت‌های فرهنگ و ارشاد ارائه خدمت خواهد داشت، تصریح کرد: نشست با خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای، اعضای انجمن‌های ادبی، فرهنگی و هنری، چاپخانه‌داران، اعضای کانون‌های مساجد، اهالی تئاتر و نمایش، موسیقی و افراد تاثیرگذار شهرستان در این بخش برای آسیب‌شناسی، بررسی نقاط ضعف و قوت و دریافت نظرات، انتقادات و پیشنهادات از جمله برنامه‌هایی است که به زودی اجرایی خواهد شد.

شریفی اظهار داشت: از این پس با فعال کردن انجمن‌های فرهنگی و هنری اجرای برنامه‌های این بخش را در شهرستان به این انجمن‌ها واگذار خواهیم کرد.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی رامسر بیان داشت: ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی دارای دو بال فرهنگی و هنری هستند که باید با اجرای برنامه‌های متنوع و گوناگون در هر دو بخش به ایجاد تعادل در این زمینه کمک کرد تا هیچ کدام در سایه دیگری قرار نگیرد.

شریفی ادامه داد: حوزه فرهنگ و هنر بسیار گسترده است و باید با دقت و حساسیت خاصی در این حوزه فعالیت کرد.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک موفقیت در این حوزه بدون تعامل با فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان و همراهی هنرمندان و اهالی فرهنگ شهرستان میسر نخواهد بود و پیشبرد اهداف فرهنگی در شهرستان رامسر که یکی از گردشگرپذیرترین شهرستان‌های کشور است نیازمند کار جمعی و عزم همگانی است.

شریفی اذعان داشت: برای رسیدن به اهداف بلند فرهنگی، باید نهادهای فرهنگی همانند آموزش و پرورش، تبلیغات اسلامی، دانشگاه‌ها، اوقاف، دفتر امام جمعه و تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط همسو و همدل شوند و با اعمال مدیریت فرهنگی یکپارچه سعی در اجرای برنامه‌های اساسی در این حوزه کرد.

انتهای پیام/2296/ر/ی/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول