اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

پرواز پهباد بر فراز فلسطین اشغالی روح امید را در مسلمانان زنده کرد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به موفقیت حزب‌الله لبنان در به پرواز درآوردن پهباد بر فرار فلسطین اشغالی گفت: پرواز پهباد بر فراز فلسطین اشغالی روح امید را در مسلمانان زنده کرد.

پرواز پهباد بر فراز فلسطین اشغالی روح امید را در مسلمانان زنده کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی با اشاره به نام‌های قیامت گفت: یوم‌القیامه یکی دیگر از نام‌های روز قیامت است.

امام جمعه شهرری افزود: طبق آیات و روایات قیامت هم‌اکنون برپاست، بهشتی‌ها و جهنمی‌ها مشخص هستند و بعضی‌ها نیز در پای میزان محاسبه و عمل قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: آیات قرآن و روایات نشان از این دارد که اگر انسان دچار غفلت، گناه و معصیت نشود و گرفتار حب دنیا نباشد می‌تواند با چشم برزخی خودش قیامت را مشاهده کند و ببیند.

شاهچراغی با اشاره به معراج رفتن پیامبر مکرم اسلام (ص) تصریح کرد: پیامبر مکرم اسلام (ص) در معراج قیامت را دیدند، بهشت و جهنم را مشاهده کردند و محشر را دیدند.

وی ظهار داشت: دشمنان ملت ایران از مدت‌ها قبل دل بسته بودند که با فشار و اعمال تحریم‌ها باعث ایجاد فاصله بین ملت و مسئولان شوند، اما استقبال پرشور مردم خراسان شمالی از رهبری نشان داد که تیرشان به سنگ خورده و ملت ایران همچون سال‌های گذشته استوار و بلکه مقاوم‌تر شده‌اند.

امام جمعه شهرری با بیان اینکه، اگر تحریم‌ها کوچک‌ترین تاثیری بر روی ملت ایران داشت، مردم این چنین پرشور از رهبری استقبال نمی‌کردند، افزود: مردم ما همواره نشان دادند که پیرو ولایت و رهبری هستند و همان طور که قبل از این ولایت‌مداری خود را نسبت به امام علی‌ بن موسی الرضا (ع) نشان دادند، اکنون نیز همین تبعیت را از امام راحل و مقام معظم رهبری دارند.

وی با بیان اینکه در چند روز اخیر یکبار دیگر شاهد آسیب‌پذیری رژیم صهیونیستی بودیم، به پرواز پهباد بدون سرنشین حزب‌الله بر فراز خاک فلسطین اشغالی اشاره و تصریح کرد: رژیم صهیونیستی نشان داد که با وجود داشتن تعداد زیادی سلاح هسته‌ای بسیار آسیب پذیر است و روز به روز شاهد عجز و ناتوانی آنان در برابر اقتدار و پیشرفت‌های نیروهای حزب‌الله هستیم.

شاهچراغی تصریح کرد: پرواز چند ساعته این پهباد بدون سرنشین بر فراز خاک رژیم صهیونیستی روح امید را در بین مسلمانان زنده کرد.

امام جمعه شهرری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در بین مردم خراسان شمالی در ارتباط با مسئله تهدید جمعیت، تصریح کرد: بی‌تدبیری خودمان را نباید به حساب قضا و قدر الهی بگذاریم، چرا که در روایات مکرر آمده است که اگر خداوند فرزندی به کسی عطا کند رزق و روزی او را هم حتما خواهد داد.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول