اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زاهدان تاکید کرد

‌‌پوشش برنامه‌های مراسم افتتاحیه بزرگترین گنجینه فرهنگی جهان اسلام‌

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زاهدان ‌به ضرورت پوشش برنامه‌های مراسم افتتاحیه بزرگترین گنجینه فرهنگی جهان اسلام تأکید کرد.

‌‌پوشش برنامه‌های مراسم افتتاحیه بزرگترین گنجینه فرهنگی جهان اسلام‌

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عباسعلی ارجمندی ظهر امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم افتتاحیه بزرگترین گنجینه فرهنگی جهان اسلام مربوط به مرحوم سیاوش پرواز اظهار داشت: این رخداد بزرگ در راستا و محور برنامه‌های استاندار است که از ابتدا با نگاه ویژه فرهنگی وارد استان شده است.

وی به ضرورت پوشش برنامه‌های مراسم افتتاحیه بزرگترین گنجینه فرهنگی جهان اسلام تأکید کرد و افزود: نگاه صدا و سیما باید یک نگاه تولیدی باشد، روی بحث برنامه‌های خبری و پوشش این مراسم در تمام شبکه‌های ملی به ویژه در شبکه استانی هامون باید مورد تاکید شود.

رئیس شورای اداری شهرستان زاهدان مهم‌ترین اصل قبل از آغاز به‌کار مراسم افتتاحیه را در مورد صدا‌ و‌ سیما، فراهم‌سازی زمینه‌های تولید و تهیه پیام و کلیپ‌های مرتبط با مراسم برشمرد و بیان کرد: انعکاس موضوع در بخش رسانه‌ استانی می‌تواند تحت عناوین پیام‌های زیرنویس و تهیه گزارش از مسئولان استانی مثمر ثمر باشد.

ارجمندی با اشاره به نقش خطیر رسانه در انعکاس اخبار و اطلاعات مربوط به این گنجینه بزرگ، یادآور شد: در راستای معرفی این گنجینه باید از دستگاه‌های فرهنگی و مدیران عالی استفاده شود.

فرماندار زاهدان با اشاره به فعالیت سایت‌های خبری دستگاه‌های اجرایی، دانش‌آموزی، دانشجویی و رسانه‌های مکتوب، ظرفیت پوشش این مراسم را فراوان عنوان کرد.

بزرگترین گنجینه فرهنگی جهان اسلام شامل 80 هزار جلد کتاب اهدایی خانواده مرحوم سیاوش پرواز و آثار خود این پِژوهشگر است که به مدیریت مرکز اسناد و کتابخانه ملی سیستان و بلوچستان اهدا شده و قرار است در 26 بهمن‌ماه سال جاری در قالب یک مراسم باشکوه با حضور تعدادی از وزرا، نماینده‌ یونسکو و به احتمال فراوان نماینده گینس در استان، رونمایی شود.

انتهای پیام/75002/ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول