اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان خبر داد

‌جذب 25 هزار دانشجوی کارشناسی پیوسته از بهمن ماه سال‌جاری

خبرگزاری فارس: رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان از جذب 25 هزار دانشجوی کارشناسی پیوسته در مراکز تربیت معلم سابق و پردیس‌های جدید از بهمن ماه سال‌جاری در زنجان خبر داد.

‌جذب 25 هزار دانشجوی کارشناسی پیوسته از بهمن ماه سال‌جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، منصور اولی ظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در پردیس شهید بهشتی زنجان اظهار کرد: با تغییر دانشگاه‌های تربیت معلم به دانشگاه فرهنگیان تاثیرگذاری این دانشگاه افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه طبق اساسنامه جدید این دانشگاه یک سازمان مرکزی ایجاد شده است، افزود: 60 پردیس در حال حاضر در کشور فعالیت می‌کند.

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان با اشاره به اساسنامه تاسیس دانشگاه فرهنگیان این اساسنامه را بالاترین مرجع سایستگذاری دانشگاهی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این دانشگاه بدون جناح‌بندی‌ها و سیاست‌بازی‌ها فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد، افزود: بودن رئیس‌جمهور در راس این دانشگاه به تاثیرگذاری این دانشگاه می‌افزاید.

اولی با اشاره به اینکه همه دانشگاه‌های کشور نیروی انسانی را برای بازار کار و ورود به صنعت آماده می‌کنند، خاطرنشان کرد: دانشگاه فرهنگیان، انسان تربیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 350 دانشجو در این پردیس مشغول به تحصیل هستند، افزود: در بهمن ماه سال‌جاری این میزان به 700 دانشجو افزایش می‌یابد.

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان با اشاره به اینکه تاثیرگذاری فارغ‌التحصیلان این دانشگاه در جامعه بسیار بالا است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه در مقایسه با سایر دانشگاه‌ها تاثیرگذاری بالایی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت روز دانشجو تصریح کرد: دانشجو به دلیل جوان بودن، پر انرژی بوده و فعال است.

*دانشجو آرمان‌گرا و صداقت‌پیشه است

اولی با بیان اینکه دانشجو به دلیل تعلقات کم مادی آزادی‌طلب و استقلال‌طلب است، افزود: دانشجو به دلیل همین ویژگی آرمان‌گرا و صداقت‌پیشه است.

وی با اشاره به اینکه به خاطر این ویژگی‌ها دانشجو مسئولیت‌های خود را به نحو مطلوبی انجام می‌دهد، یادآور شد: نقش‌آفرینی‌های دانشجو قبل و بعد از انقلاب به خوبی در جامعه دیده می‌شود.

رئیس پردیس شهید بهشتی زنجان تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را از زیباترین فعالیت‌های جنبش دانشجویی عنوان کرد و افزود: این جنبش در عرصه‌های مختلف تحول‌آور بوده است.

وی با بیان اینکه اگر چه جنبش دانشجویی دارای افت و خیزهای بسیاری بوده است، افزود: اما این جنبش در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های مطلوبی را به دست آورده است.

انتهای پیام/73003/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول