اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری:

دانشجویان نسبت به فتنه‌ها بیش از گذشته حساس باشند

خبرگزاری فارس: رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری گفت: دانشجویان نسبت به توطئه‌ها و فتنه‌های دشمن بیش از گذشته حساس و هوشیار باشند.

دانشجویان نسبت به فتنه‌ها بیش از گذشته حساس باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، احمدرضا بسیج پیش از ظهر امروز در جمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد با تبریک روز دانشجو، اظهار داشت: دانشجو به عنوان قشری تحصیل‌کرده و متفکر مرجع بسیاری از اندیشه‌های پویا و تحولات مثبت در کشور است.

وی با اشاره به نامگذاری روز دانشجو در کشور، گفت: نامگذاری روز دانشجو به موجب تکریم و ارج نهادن به جان‌فشانی و شهامت سه تن از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به سفر نیکسون معاون رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران در سال 1332 است.

بسیج به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: یکی از مواردی که در آن اوج تکاپو و پویایی سیاسی اجتماعی دانشجویان را می‌توان مشاهده کرد انقلاب اسلامی ایران است که با همراهی و همدلی با سایر اقشار جامعه و با تحرکات و فعالیت‌های سیاسی و ضدطاغوتی خود منجر به پیروزی این انقلاب شدند.

عضو هیئت علمی دانشگاه شهرکرد تصریح کرد: در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز دانشجویان در برهه‌های حساس و مهم کشور به ویژه در سال‌های جنگ تحمیلی نقش و رسالت خود را به خوبی ایفا کردند و منجر به اقتدار و عزت این مرز و بوم شدند.

بسیج، تلاش علمی را از مهم‌ترین رسالت‌های دانشجویان برشمرد و گفت: با توجه به اینکه تبدیل کشور به کشوری قدرتمند در جهان نیازمند پیشرفت در زمینه‌های علمی است برهمین اساس دانشجویان رسالت و نقش بسیاری مهم در تحقق این مهم برعهده دارند.

وی بر ضرورت وحدت و همدلی دانشجویان با سایر اقشار جامعه تاکید کرد و گفت: با وحدت و همدلی و همکاری در امور می‌توان برنامه‌ها و اهداف کشور را بیش از پیش به جلو سوق داد.

رئیس بسیج اساتید چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دانشجویان باید نسبت به وقایع و مسائل روز حساس باشند، خاطرنشان کرد: دانشجویان باید در زمان حاضر بیش از گذشته آگاه و هوشیار باشند و با تلاش‌های علمی و فرهنگی خود کشور را در برابر توطئه‌های دشمن مصون نگاه دارند.

انتهای پیام/68004/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول