اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوهبنان:

دانشجویان‌ ایران‌ وفاداری خود را به ولایت ثابت کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار کوهبنان گفت: دانشجویان‌ ایران اسلامی ‌با پیشرفت‌های خیره‌کننده علمی، وفاداری خود را به ولایت و رهبری به اثبات رسانده‌اند.

دانشجویان‌ ایران‌ وفاداری خود را به ولایت ثابت کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، منصور متقی صبح امروز به مناسبت 16 آذر در جمع دانشجویان اظهار داشت: مدت زمان کوتاهی بعد از کودتای 28 مرداد سال ‌32 در حالی که‌ رژیم وابسته پهلوی با زور سرنیزه و‌ کمک آمریکایی‌ها توانسته بود دوباره بر اریکه قدرت بازگردد، تصمیم گرفت به هر نحوی حتی کشتار مردم، ‌پایه‌های حکومت سست و بی‌اساس ‌خود را تثبیت کند.

وی تصریح کرد: تحصن و تظاهرات دانشجویان به ویژه دانشگاه تهران‌ در اعتراض به حضور ‌کاردار جدید سفارت انگلیس در ایران‌ از روز 14 آذر ‌32‌ با جدیت و شور و هیجان خاصی توسط دانشجویان بصیر ‌آ‎غاز شد.

متقی ابراز داشت: 16 آذر ‌گارد مسلح رژیم پهلوی برای ایجاد رعب و وحشت در بین دانشجویان ‌وارد صحن دانشگاه شد تا فریاد مخالفان رژیم‌ را در گلو خفه کند، لذا در حمله مأموران‌ به دانشجویان بی‌پناه سه نفر از آنان مظلومانه به شهادت رسیدند.

وی بیان داشت: خون پاک این سه شهید موجب شد که دانشجو‌یان به مبارزات خود همچنان ادامه دهند تا اینکه انقلاب به پیروزی رسید و مدت زمانی پس از استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، دانشجویان مبارزات خود را تا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ادامه دادند و دست استکبار جهانی را برای همیشه از سر ملت ایران کوتاه کردند.

فرماندار کوهبنان تصریح کرد: دانشجویان با‌ایمان ایران اسلامی با بصیرت و معرفت و لبیک به بیانات حضرت امام راحل همچنین منویات و توصیه‌های مقام معظم رهبری طی 33 سال گذشته با پیشرفت‌های خیره کننده علمی وفاداری خود را به ولایت و رهبری به اثبات رسانده‌اند.

وی اظهار داشت: دانشجویان در تمام‌ عرصه‌ها و صحنه‌ها از جمله دوران پیروزی انقلاب‌، دوران دفاع مقدس‌، مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن‌، خاموش کردن آتش فتنه سال 88 و‌ ... در کنار مردم و حتی جلوتر از آنان حرکت کردند و در این راستا لحظه‌ای از آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان سرافراز فاصله نگرفته‌اند.

متقی عنوان کرد: دانشجویان‌ می‌توانند با توجه به منویات مقام معظم رهبری بر گسترش‌ انقلاب اسلامی به تمام جهان سهیم باشند تا شاهد اهتزاز پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست پرتوان رهبر فرزانه انقلاب‌ بر بلندترین قله‌های جهان باشیم.

انتهای پیام/80012/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول