اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

برگزاری کوهپیمایی دانشجویان در قزوین

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین امروز از برگزاری کوهپیمایی دانشجویان دانشگاه‌های این استان به مناسبت روز دانشجو در قزوین خبر داد.

برگزاری کوهپیمایی دانشجویان در قزوین

مهدی برزگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: امروز به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو کوهپیمایی دانشجویان در قزوین به همت سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کوهپیمایی دانشجویان استان قزوین از دانشگاه‌های آزاد، پیام‌نور، دولتی، غیرانتفاعی و علمی‌ و کاربردی به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو ساعت 8 صبح از مقابل دانشگاه آزاد اسلامی باراجین قزوین آغاز و به سمت تپه نورالشهدا حرکت کردند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین با اشاره به اینکه یک هزار نفر از دانشجویان استان قزوین اعم از خواهران و برادران در این کوهپیمایی شرکت می‌کنند، ابراز داشت: اقشار مختلف جامعه نیز در این کوهپیمایی شرکت داشتند.

این مسئول با بیان اینکه هدف از برگزاری کوهپیمایی دانشجویان گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و تجدید میثاق با آنان است، اذعان داشت: در تپه نورالشهدا برنامه‌های فرهنگی از جمله مداحی و اهدای جوایز به قید قرعه به 40 نفر از دانشجویان اجرا می‌شود.

برزگر خاطرنشان کرد: یادواره دانشجویی در دانشگاه آزاد و پیام‌ نور بویین‌ زهرا و دانشگاه پیام‌ نور دانسفهان به مناسبت گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره شهدا برپا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اردوی قزوین‌گردی در بسیج دانشگاه آزاد شال به مناسبت روز دانشجو برگزار می‌شود، ‌ابراز داشت: بازدید از آثار تاریخی و باستانی از جمله مسجد نبی (ص)، مسجد جامع، حمام قجر، موزه و چهل‌ستون قزوین از جمله برنامه‌های فرهنگی این اردو است.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان قزوین اظهار داشت: دانشجویان دانشگاهی شهر شال در قالب هیئت بسیج دانشجویی فاطمیون در مزار شهدای قزوین با هدف تجدید میثاق با شهدا حضور می‌یابند و با خاطره‌گویی، غباررویی و اهدای شاخه گل در مزارشان یاد و خاطره آنان را گرامی می‌دارند و سپس با خانواده پنج شهید دیدار می‌کنند.

انتهای پیام/77009/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول