اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر خبر داد

اجرای 8 برنامه روز دانشجو در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: همزمان با 16 آذر ماه و روز دانشجو هشت برنامه مختلف در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر اجرا می‌شود.

اجرای 8 برنامه روز دانشجو در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر

احسان برگ‌باد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان اظهار کرد: همزمان با روز دانشجو هشت برنامه مناسبتی مختلف با حضور دانشجویان این دانشگاه اجرایی می‌شود.

وی افزود: اردوی آموزشی تشکیلاتی ویژه اعضای شورای مرکزی کانون‌های فرهنگی، هنری و همچنین انجمن‌های علمی، دانشجویی در قالب بازدیدهای علمی و تحقیقی به دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی رامین اهواز، به همراه تشکیل دو کارگاه آموزشی و ارتباط مؤثر با حضور گروه‌های فوق در دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی این دانشگاه از جمله برنامه‌های نخست این هفته است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی شهرستان خرمشهر ادامه داد: سفر تفریحی و فرهنگی با حضور دانشجویان رشته‌های مختلف دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر به شهرستان شوشتر در راستای ارتقای روحیه نشاط دانشجویان در این هفته گنجانده شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات سخنرانی با حضور علما و خطبا در این دانشگاه گفت: همچنین روز گذشته جلسه سخنرانی با عنوان قیام حسینی(ع) و جنبش دانشجویی با حضور حجت السلام و المسلمین سیدمحسن شفیعی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌های استان خوزستان در مسجد پیامبر اعظم دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شده و با استقبال دانشجویان برگزار شده است.

برگ‌باد اضافه کرد: برگزاری مسابقات ورزشی جام خلیج فارس یادواره شهدای دانشجو در هشت رشته مختلف ورزشی از ابتدای هفته جاری تا روز 16 آذر ماه از دیگر برنامه‌های این هفته به مناسبت گرامی داشت روز دانشجو است.

مدیر فرهنگی دانشگاه علوم و فنون دریایی شهرستان خرمشهر در پایان گفت: پایان بخش برنامه‌های مناسبتی روز دانشجو تجدید میثاق دانشجویان دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با شهدای انقلاب در روز پنجشنبه و در گلزار شهدای شهرستان آبادان با حضور مسئولان دانشگاه است.

انتهای پیام/72002/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول