اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد حمایت از محصولات فرهنگی خبر داد

برخورد با فروشندگان دایویکس در سوپرمارکت‌ها

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از برخورد با فروشندگان محصولات دایویکس در سوپرمارکت‌ها خبر داد.

برخورد با فروشندگان دایویکس در سوپرمارکت‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین سعید جابری انصاری امروز در جمع برخی از نمایندگان واحدهای عرضه محصولات فرهنگی قزوین اظهار داشت: با سوپرمارکت‌هایی که محصولات فرهنگی غیرمجاز دایویکس را توزیع و به فروش می‌رسانند، برخورد می‌شود.

وی پیرامون توزیع غیرمجاز بازی‌های رایانه‌ای بیان کرد: اسامی بازی‌های غیرمجاز برای اداره‌کل‌های فرهنگ و ارشاد استان‌ها ارسال شده و در رسانه‌ها نیز به خوبی منعکس شده است.

جابری انصاری با بیان اینکه الصاق هولوگرام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بر روی آثار و محصولات فرهنگی و هنری صحت عبور این محصول از چرخه نظارتی وزارت فرهنگ و ارشاد را می‌رساند، افزود: در صورتی که این هولوگرام بر روی آثار فرهنگی و هنری نباشد هرگونه احتمال کپی و یا غیرمجاز بودن این محصول امکان دارد.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: باید همگی با رعایت حقوق کپی و رایت از آسیب رسیدن به مراکز ویدیو رسانه کشور جلوگیری کرده و زمینه حضور سرمایه‌گذاران بیشتری در این عرصه را فراهم کنیم.

جابری‌انصاری تأکید کرد: خانواده‌ها برای خرید محصولات فرهنگی و هنری برای فرزندان خود به گروه سنی درج شده بر روی محصولات توجه کرده و متناسب با سن فرزند خود محصولات فرهنگی مجاز را خریداری کنند.

این مسئول با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه نظام جمهوری اسلامی ایران تشریح کرد: دشمنان این نظام از هر طریقی به دنبال این هستند تا با وارد کردن محصولات فرهنگی غیرمجاز ذهن جوانان را به انحراف بکشند که باید در این وضعیت هوشیار باشیم و جلوی هجوم دشمن را بگیریم.

دبیر ستاد حمایت و صیانت از محصولات فرهنگی و هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خاتمه با اشاره به ظرفیت‌های فرهنگی و هنری قزوین عنوان کرد: قزوین از فرهنگ غنی برخوردار است و بزرگان فرهنگی نامداری در این شهر زندگی کرده‌اند که با توجه به این گذشته پربار می‌طلبد فضای فرهنگی در قزوین مناسب و در آن محصولات مجاز عرضه شود.

انتهای پیام/77003/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول