اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از هفتم تا 17 اسفندماه

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در دانشکده علوم حدیث برپا شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم حدیث از هفتم تا 17 اسفندماه در این دانشکده برپا شد.

نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در دانشکده علوم حدیث برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی دانشکده علوم حدیث، معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم حدیث با همکاری انتشارات انسان برتر، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی را،‌ از هفتم تا 17 اسفندماه در دانشکده علوم حدیث دایر کرده است.

در این نمایشگاه دو هزار عنوان کتاب با موضوعاتی چون "مذهب"،‌ "روان‌شناسی"،‌ "خانواده"،‌ "ادبیات"،‌ "تاریخ"،‌ "رمان"،‌"آشپزی" و "کودک و نوجوان" در معرض دید،‌ معرفی و عرضه قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی با هدف نشر فرهنگ کتاب‌خوانی از هفتم تا 17 اسفندماه،‌ همه روزه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 تا 17 در دانشکده علوم حدیث واقع در ضلع جنوبی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی علیه‌السلام برپا شده است.

معاونت فرهنگی و دانشجویی مقدم استادان، دانشجویان،‌ پژوهشگران، دانش‌آموزان و علاقمندان را در نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی گرامی می‌دارد.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشکده علوم حدیث در ارتباط با برگزاری این نمایشگاه گفت: تمام کتاب‌های این نمایشگاه به صورت چاپ اول یا تجدید چاپ، در سال 1390 به چاپ رسیده‌اند. 

انتهای پیام/و۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول