اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان راه‌اندازی شد

نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی سوره در استان البرز

خبرگزاری فارس: نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی سوره با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان غربی در استان البرز راه‌اندازی شد.

نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی سوره در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، این مرکز با هدف مقابله با تهاجم فرهنگی و همچنین توزیع محصولات فرهنگی و هنری فاخر بعد از ظهر امروز با حضور مسئولان ارشد استان و مدیران دستگاه‌های فرهنگی و هنری آغاز به کار کرد.

در این مراسم، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن کازرونی امام جمعه کرج، مجتبی ابراهیمی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی عسگری رئیس دانشگاه علمی و کاربردی استان البرز و برخی از نمایندگان شورای اسلامی شهر حضور داشتند.

مدیر حوزه هنری استان البرز در بخشی از مراسم بازگشایی نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی و هنری این استان طی سخنانی اظهار داشت: ما در تلاش هستیم تا محصولات فرهنگی و هنری با رویکرد دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب، دفاع مقدس، مفاهیم و ارزش‌های دینی و ملی و بالاخره مقابله با تهاجم دشمنان را در مرکز فوق عرضه کنیم.

عبدالحمید قره‌داغی افزود: این مرکز در منطقه‌ای از شهرستان کرج واقع شده که نزدیکی به مصلای بزرگ شهر و همچنین دانشگاه‌های اصلی استان البرز که می‌تواند در جذب مخاطبان خود به ویژه نسل جوان، دانشجویان و طلاب البرزی موثر واقع شود.

وی تاکید کرد: متاسفانه مشکلی که ما در عرضه محصولات فرهنگی مناسب و فاخر داریم این است که محصولات تولیدکنندگان داخلی به درستی در اختیار مخاطبان قرار نمی‌گیرد.

مدیر حوزه هنری استان البرز افزود: به همین دلیل تلاش داریم تا حلقه مفقوده میان تولیدکننده و مخاطب را در استان البرز پر کرده و مردم که برای خرید محصولات فرهنگی مناسب و فاخر ارزش قائل هستند، با مراجعه به این مرکز بتوانند تمام نیاز خود را برآورده کنند.

قره‌داغی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با راه‌اندازی نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی سوره در استان البرز،‌ بتوانیم گام مهمی در تحقق رهنمودهای رهبری معظم انقلاب اسلامی در مقابله همه جانبه با تهاجم فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب برداشته باشیم.

انتهای پیام/‌ش/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول