اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه هنری استان البرز خبر داد

راه‌اندازی نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی سوره در البرز

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه هنری استان البرز از راه‌اندازی نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره در این استان خبر داد.

راه‌اندازی نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی سوره در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، عبدالحمید قره‌داغی ظهر امروز در نشست خبری اظهار داشت: با تمهیدات اندیشیده شده استان البرز نیز دارای مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره خواهد شد که این مرکز زیرپوشش این حوزه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در این مرکز محصولاتی با موضوعات مختلف از جمله انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ارائه می‌شود.

این مسئول عرضه محصولات با رویکرد خانواده، انقلاب، دفاع مقدس و تمامی موضوعات مورد نیاز خانواده‌ها با تعریف ایرانی اسلامی را از دیگر محصولاتی عنوان کرد که در این مرکز به مردم ارائه می‌شود.

غره‌داغی تأکید کرد: راه‌اندازی این مرکز گامی اساسی برای توسعه امور فرهنگی در استان البرز خواهد بود.

وی افزود: این مرکز در فضایی به مساحت 150 متر مربع و در جنب مصلای کرج واقع در بلوار امامزاده حسن راه‌اندازی خواهد شد.

غره‌داغی بخش‌های مختلف این مرکز را شامل عرضه کتاب، فیلم‌های شاخص سینمای ایران، آلبوم‌های صوتی از موسیقی تا تواشیح و سخنرانی‌های مرتبط با این حوزه عنوان کرد و افزود: اقلام و هدایای ایرانی اسلامی شامل تابلوهای خط نوشته و اقلام هنری تولید هنرمندان استانی نیز در این مرکز ارائه می‌شود.

وی یکی از مهم‌ترین بخش‌های این مرکز را عرضه بازی‌های رایانه‌ای استاندارد عنوان و خاطرنشان کرد: از آنجایی که مخاطب بازی‌های رایانه‌ای بیشتر کودکان و نوجوانان هستند لذا باید نظارت بیشتری را بر این بازی‌ها داشته باشیم و نحوه شکل‌گیری آنها را کنترل کنیم.

غره داغی افزود: در این راستا یکی از غرفه‌های مرکز سوره عرضه بازی‌های رایانه‌ای استاندارد و مطابق با مجوزهای وزارت ارشاد است که خانواده‌ها می‌توانند با اطمینان کامل این باز‌ی‌ها را برای کودکان خود خریداری کنند.

مدیر حوزه هنری استان البرز گفت: بخش نرم‌افزارهای مرتبط، عروسک‌های کارتون شکرستان و لوازم التحریر متناسب با خانواده ایرانی از دیگر محصولات قابل ارائه در این مرکز است.

غره داغی در بخش دیگری از سخنان خود از راه‌اندازی سایت مجازی عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این سایت تمامی کاربران و متقاضیان محصولات سوره می‌توانند کالاهای خود را به صورت آنلاین خریداری کنند.

وی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده یک روز خاص برای بانوان و همچنین یک روز برای حضور نویسندگان و مراجعه علاقمندان به آنها به این مرکز اندیشیده شده است.

نخستین مرکز عرضه محصولات فرهنگی هنری سوره فردا با حضور استاندار البرز، امام جمعه کرج و مسئولان کشوری و استانی حوزه هنری به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ز20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول