اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در دیلم برپا شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی با حضور مسئولان نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی با بیش از هفت هزار جلد و دو هزار عنوان در دیلم افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

نمایشگاه بزرگ کتاب و محصولات فرهنگی در دیلم برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر فرماندار دیلم ظهر امروز در آیین گشایش نمایشگاه کتاب دیلم گفت: کتاب میراثی گرانبهایی است که از گذشتگان به ما ارث رسیده است و ما باید در حفظ آن کوشا باشیم و فرزندان را با فرهنگ کتابخوانی و مطالعه آشنا سازیم.

ماشاءالله احمدی افزود: کتاب در توسعه فرهنگ علوم و مختلف تاثیرگذار است، اما به این مقوله به خوبی توجه نشده است.

وی تصریح کرد: ترویج فرهنگ کتابخوانی بر همه مسئولان لازم و باید متولیان فرهنگی را در این حوزه یاری کنیم.

مسئول انجمن کتابخانه‌های عمومی دیلم نیز گفت: متاسفانه سرانه مطالعه کتاب با حد متعارف آن در سطح شهرستان فاصله دارد و ما امیدواریم با دایر کردن نمایشگاه‌های کتاب این فاصله را از بین ببریم و کتاب را به عنوان یک هدیه در سبد خانواده‌ها جا بیندازیم.

محمدحسین زندویان رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی دیلم نیز در حاشیه گشایش این نمایشگاه فرهنگی گفت: نمایشگاه کتاب دیلم با بیش از هفت هزار عنوان و دو هزار جلد کتاب در زمینه مذهبی، علمی، داستان، تاریخی، روانشناسی ، کودک و... و فروش محصولات فرهنگی با همکاری انتشارات ظهور قم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در اختیار مردم قرار دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه تمام کتاب‌ها با 10 تا 20 درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و تا 10 آذر نیز ادامه دارد.

انتهای پیام/66005/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول