اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در تخت فولاد

محصولات فرهنگی اصفهان با تخفیف 30 درصدی ارائه می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان گفت: محصولات فرهنگی اصفهان در نمایشگاه‌های نوروزی در مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد با تخفیف 30 درصدی ارائه می‌شود.

محصولات فرهنگی اصفهان با تخفیف 30 درصدی ارائه می‌شود

حسین حمیدی اصفهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با بیان اینکه  مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد مکانی برای سیر و سلوک عرفا و علمای اخلاق در تمام ادوار تاریخی بوده است، اظهار داشت: وجود تکایا و مقابر بیش از هزاران فقیه و عالم نامدار تاریخ، جاذبه‌های فرهنگی و هنری در این سایت، تخت فولاد را به یکی از سرمایه‌های مهم فرهنگی و تاریخی کشور تبدیل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه وجود ذخیره‌های معنوی و دینی در این مجموعه تاریخی لزوم شناساندن آن را بیش از پیش آشکار می‌کند، افزود: در روزهای آغازین سال ۹۱، تعداد زائران گلستان شهدا و مجموعه مذهبی و تاریخی تخت فولاد بی سابقه بوده است.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با اشاره به اینکه سه نمایشگاه محصولات فرهنگی در مجموعه تخت فولاد اصفهان برپا شده است، اظهار داشت: این سه نمایشگاه محصولات فرهنگی را در کنار آرامگاه بابا رکن‌الدین، باغ طوبی تخت فولاد و سالن شمع گلستان شهدا عرضه می‌کنند.

وی افزود: در سالن شمع گلستان شهدا سفره‌ای زیبا از هفت‌سین نوروزی برای مهمانان نوروزی پهن شده است.

اصفهانی تاکید کرد: در این سه نمایشگاه به منظور رفاه حال مسافران و علاقه‌مندان تخفیف 30 درصدی برای محصولات فرهنگی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه 9 غرفه عرضه کتاب و محصولات فرهنگی نیز در مجموعه فرهنگی و مذهبی شهدای اصفهان برپا شده است، تصریح کرد: در این غرفه‌ها انتشارات مجموعه تخت فولاد در قالب ۲۲ کتاب در معرض دید عموم قرار گرفته است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول