اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد آمل خبر داد

تشکیل اتحادیه مراکز عرضه محصولات فرهنگی در آمل

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آمل از تشکیل اتحادیه مراکز عرضه محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای در این شهرستان خبر داد.

تشکیل اتحادیه مراکز عرضه محصولات فرهنگی در آمل

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به برگزاری جلسه انتخاباتی هیئت مدیره اتحادیه مراکز عرضه محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای متذکر شد: در این جلسه از مجمع امور صنفی، اماکن عمومی، واحد امور سمعی بصری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بازرگانی، مسئول واحد بازرسی و نظارت مجمع امور صنفی شهرستان حضور داشت.

وی با اشاره به حضور بیش از 50 نفر از مدیران واحدهای مراکز عرضه محصولات فرهنگی و بازی‌های رایانه‌ای در این انتخابات تصریح کرد: پس از برگزاری انتخابات داخلی اعضای هیئت مدیره این اتحادیه انتخاب شدند.

محمدی ابراز داشت: تشکیل این اتحادیه پس از پیگیری‌های مداوم واحد امور سمعی بصری این اداره و در راستای ساماندهی بهتر و نظارت بیشتر بر فعالیت واحدهای مراکز عرضه محصولات فرهنگی و مراکز بازی‌های رایانه‌ای این شهرستان  صورت گرفته است.

این مسئول با اشاره به ویژگی‌های شهرستان آمل  در امور فرهنگی ادامه داد: آمل یکی از شهرهای ویژه به لحاظ صنعت چاپ در سطح استان و حتی در سطح کشور است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد آمل افزود: با توجه به وجود شرکت‌های صنعتی، لبنی، شهرک‌های صنعتی متعدد پیشرفت، آمل قابل توجهی را هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ آماری در حوزه چاپ به خود اختصاص داده است.

محمدی در پایان اذعان داشت: آمار چاپخانه‌های شهرستان اعم از دیجیتال، افست، فلکسو، خاص و سیلک بیش از 65 واحد می‌رسد.

انتهای ‌پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول