اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در برنامه استقبال از بهار صورت می‌گیرد

ایجاد ایستگاه محصولات فرهنگی در 10 بوستان مشهد

خبرگزاری فارس: مسئول انتشارات بوی شهر بهشت سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: در برنامه استقبال از بهار در 10 بوستان و سه کمپ شهر مشهد، ایستگاه فروش محصول توسط انتشارات سازمان فرهنگی تفریحی برپا می‌شود.

ایجاد ایستگاه محصولات فرهنگی در 10 بوستان مشهد

سیدمهدی جوادپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: کتاب‌های بهترین همسایه، گروه شش، شهروند خوب یک تا شش، دیار مهربانی، ماه هشتم، سقاخانه، CD سخنرانی استاد واعظ موسوی، مشهد مهربانی‌ها، شهروند گل و گلاب، نرم‌افزار شهر بهشت یک تا سه و هفته فرشته در این طرح با تخفیف 15 درصدی به فروش می‌رسد.

جوادپور افزود: طرح استقبال از بهار در کمپ‌های باباقدرت، طرق و جمهوری و بوستان‌های پردیس، میدان راه‌آهن، بهشت، وحدت، رجاء، کوهسنگی، وکیل‌آباد، نیلوفر آبی، ملت و حاشیه‌های بلوار خیام اجرا می‌شود.

وی اظهار داشت: طرح استقبال از بهار از تاریخ 28 اسفندماه شروع و تا پایان 31 فروردین‌ماه 91 اجرا می‌شود.

جوادپور یادآور شد: مجموعه شش جلدی کتاب زی‌زی و مجموعه شش جلدی شعر کودک با تیراژ 36 هزار نسخه و 18 عنوان CD و نرم‌افزار با تیراژ مجموعاً 60 هزار حلقه نیز در حال تولید است.

مسئول انتشارات بوی شهر بهشت وابسته به سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد هم‌چنین از برگزاری 13 جشن با ظرفیت مجموعاً 5 هزار و 200 نفر تا پایان فروردین‌ماه سال آینده برای خانواده‌های مشهدی در 13 منطقه شهرداری خبر داد.

جوادپور با اشاره به کیفیت بالای این جشن‌ها نیز گفت: برنامه‌ها شامل مسابقات ورزشی، آشپزی (تهیه سالاد خانوادگی )، برنامه‌های ویژه کودکان، نوجوانان، جوانان، خانواده‌ها و ... می‌شود.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول