اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) تاکید کرد

توزیع محصولات فرهنگی بین زائران مرقد امام راحل

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: باید بسته‌های فرهنگی مناسب تهیه شود تا در کنار ایستگاه‌های صلواتی در روز 14 خرداد در میان زائران توزیع شود.

توزیع محصولات فرهنگی بین زائران مرقد امام راحل

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، احمد حسینی امروز در جلسه هماهنگی بزرگداشت بیست و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و چهل و نهمین سالگرد قیام خونین مردم قم در یوم الله 15 خرداد سال 1342 گفت: سپاه در ایام ارتحال حضرت امام خمینی(ره) مسئولیت هماهنگی به منظور اعزام زائران استان را بر عهده خواهد داشت.

وی تصریح کرد: جلسه هماهنگی به منظور برگزاری برنامه‌ها در سپاه علی ابن ابیطالب(ع) قم برگزار شده و وظایف هر گروه نیز مشخص شده است.

 

*برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی از دهم خرداد

حسینی در خصوص برگزاری برنامه‌های سالروز بزرگداشت ارتحال امام خمینی و قیام مردم قم در 15 خرداد گفت: نباید تنها به دو روز 14 و 15 خرداد اکتفا کرد و باید از دهم خرداد ماه برنامه‌های سالگرد و مراسم‌های بزرگداشت در قم برگزار شود.

معاون فرهنگی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) افزود: امروز دشمنان نظام با همه توان در حال برنامه ریزی برای از بین بردن اندیشه‌های امام هستند و دستگاه‌های فرهنگی استان نباید اجازه چنین کاری را بدهند.

وی تاکید کرد: تبیین برنامه و اندیشه‌های امام خمینی برای نسل جوان امروزی ضروری است و این اندیشه‌ها امروز در دنیا بیداری اسلامی را به وجود آورده که باید همچنان پایدار باشد.

 

*از ظرفیت هیئت‌های مذهبی استفاده شود

حسینی با اشاره به برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر ابراز داشت: انتظار است در کنار ایستگاه‌های صلواتی بسته‌های فرهنگی نیز در میان زائران توزیع شود تا شاهد تغذیه روحی زائران نیز باشیم.

معاون فرهنگی سپاه علی ابن ابیطالب(ع) گفت: همچنین باید از ظرفیت‌های هیئت‌های مذهبی در این ایام استفاده کرد تا در این هیئت‌ها نیز به ترویج اندیشه‌های امام پرداخته شود.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول