اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان کرمان

فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در استان کرمان ساماندهی می‌شوند.

فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی ساماندهی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، جلسه ستاد خاطیان سمعی بصری استان کرمان روز گذشته به بررسی چگونگی نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی اختصاص یافت.

در این جلسه عنوان شد با نظارت ارشاد همه فروشگاه‌هایی که تاریخ مجوز فعالیت آنها گذشته است در اسرع وقت برای تمدید مجوز به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یا اداره ارشاد اسلامی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

همچنین بر اساس نصر صریح قانون از این پس نماینده و بازرس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدیدهای از پیش اعلام نشده از تمام فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی سطح شهر بازدید می‌کند و در صورت هر گونه تخلف موارد حسب قانون بررسی و پیگیری می‌شود.

در این جلسه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری، معاون فرمانداری شهرستان کرمان، نماینده دادستان، نماینده شورای اصناف، نماینده نیروی انتظامی و نماینده سازمان صنعت و معدن و تجارت استان کرمان حضور داشتند.

احمد سعیدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در این جلسه در سخنانی با تأکید بر ساماندهی و نظارت بیشتر بر فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی در سطح استان و شهر کرمان گفت: نظارت و ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی از این پس با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: وظیفه ما نظارت، هدایت و حمایت از همه موسسه‌ها و عوامل زیر مجموعه ارشاد اسلامی است، همچنین خواست و تأکید آحاد جامعه بر کنترل و نظارت بیشتر در این زمینه است و تکثیر و رواج یک لوح فشرده، ضد اخلاقی یا مبتذل می‌تواند آثار مخرب فراوانی در جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان ایجاد کند.

در این جلسه همچنین نماینده قوه قضاییه ضمن تأکید بر نحوه بازرسی نماینده و بازرس ارشاد از فروشگاه‌های عرضه محصولات فرهنگی گفت: متولی این نظارت و تشخیص موارد سوء در این زمینه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان است و هیچ نهاد دیگری در این زمینه متولی نیست و وفق قانون همه نهادها مکلف به مراعات موازین قانونی هستند.

انتهای پیام/س30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول